-Roger- Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Gå inn på Koed og sammenlign priser på vanlig bmw i forhold til m3. Mange av delene er faktisk dobbelt så dyr....
j0lle Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Nyeste 3er coupen framfor 1er coupe uansett motor... 1eren er en konebil i utseende uansett. Selvfølgelig yter bilen bra, men dette overgår ikke utseende.. Mange av dere har totalt feil intrykk av hva diesel faktisk yter. Jeg vil påstå at 330CD går meeeget godt. Kan neppe sammenlignes med en 135i / 335i ytelsesmessig men det er ingen traktor....
OLEZZ Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Akkurat det samme har jeg tenkt CS! Da jeg har bikkje og er mye på hytta om vinteren tror jeg at 130i er et meget bra kompromiss mellom morro og praktiske hensyn. er det sperre bak på 130i? hvis ikke så er vel m3 å foretrekke når du skal på hytta på fjellet? ellers må jeg si at den 130i var skikkelig fin, hadde ikke hatt noe problem med å vist meg i den. Går nok mer en bra nok også til norsk bruk. At E36 fanboysa kaller det frisørbil hadde jeg heller ikke akkurat tatt med nær av... de vet ikke mer disse fjortissa Så... går for 1ern. Foretrekker å holde på min maskulinitet jeg. Så da holder jeg meg til E36 og ikke konebil
Wendel Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Jeg hadde uten tvil gått for 130'n! Rå bil! Hilsen en som har hatt flere e36'er
Endre Hånde Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Jeg kjører lett "konebil" fremfor en stygg kjedelig E36, men dessverre vil jeg ikke bruke så mye som en 130/135I koster pdd. E82 er jo også en mye mer interessant bil en en feit e92. Var jo E92 i utgangspunktet jeg skule ha og, men endret til E82 etter å ha sett begge bilene sammen live.. Men om du trenger bil for å fremheve din maskulinitet, så sier vel det litt. (Dette var ikke ment til trådstarter!)
Endre Hånde Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Jeg hadde uten tvil gått for 130'n! Rå bil! Hilsen en som har hatt flere e36'er Jepp, 1serien overgår faktisk E36 på alt annet enn pris.
[space] Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Om du har muligheten til å finne en 130i coupe hadde jeg lett valgt det.
-Martin- Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Artig å lese alle meningene her! M3 har ikke blitt ofret en tanke den siste tiden etter at jeg fant 130i'en! Den ser jo veldig bra ut, er ganske sjelden i Norge, går bra nok og har masse jåleutstyr som jeg liker! Tror nok det blir den, selv om det er konebil eller ikke... Den skiller seg uansett merkbart fra bermen av 1-serier som tusser rundt her på berget! Hvordan den er å selge i forhold til en M3 er jo ikke godt å si. Men markedet kan nok være no mindre, da M3 er en bil som viser at du har betalt litt over gjennomsnittet, mens det helst er kjennere som ser at 130i'en er en litt annerledes bil!
OLEZZ Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Jeg kjører lett "konebil" fremfor en stygg kjedelig E36, men dessverre vil jeg ikke bruke så mye som en 130/135I koster pdd.E82 er jo også en mye mer interessant bil en en feit e92. Var jo E92 i utgangspunktet jeg skule ha og, men endret til E82 etter å ha sett begge bilene sammen live.. Men om du trenger bil for å fremheve din maskulinitet, så sier vel det litt. (Dette var ikke ment til trådstarter!) Da er jeg tydeligvis en av mange i Norge som gjør det, for jeg ser ikke så mange menn i en fiat punto.
Endre Hånde Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hehe, men ikke mange menn i E36 heller. Mest 18-20åringer av begge kjønn med 316-320 med mpakke...
bmwkizn Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Jeg er 34 år og kjører E36 318is coupe, Og jeg digger de bilene. Så jeg er ikke mann? Morro å høre av en "gutt" på knappe 50 kg Neida..helt seriøst..Skjønner ikke hvorfor slike diskusjoner oppstår hele tiden på dette forumet..Er så typisk når en fyr starter en tråd om at han har lyst på f,eks 3 serie..Så skal alle fortelle hva som er bedre,,mere fornuftg,,mere morro etc.. Folk har forskellig smak og formeninger om hvilken bil de vil ha..Noen vil ha 1 serie,,mens andre vil ha 7 serie..Så enkelt er det
Endre Hånde Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hehe, kom nok litt feil frem.. Mitt svar var ment til de som hevdet 1.serie var en konebil, og hevdet E36 var mer mandig. Det er jeg uenig. Jeg kjører jo selv e36 og er straks 30.. 50kg er jeg dog ikke.
bmwkizn Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Neida var bare en spøk Ser den.. Noe av det råeste jeg har sett av BMW her i Trøndelag er faktisk en 1 serie Hamann coupe som står utenfor Strandvegen Auto i Trondheim. Så jeg er VELDIG enig i at 1 serie er fullt akseptabel bil for en ekte mann
Dirty Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Jeg kjører lett "konebil" fremfor en stygg kjedelig E36, men dessverre vil jeg ikke bruke så mye som en 130/135I koster pdd.E82 er jo også en mye mer interessant bil en en feit e92. Var jo E92 i utgangspunktet jeg skule ha og, men endret til E82 etter å ha sett begge bilene sammen live.. Men om du trenger bil for å fremheve din maskulinitet, så sier vel det litt. (Dette var ikke ment til trådstarter!) Man skal nok være litt over gjennomsnitte interessert i Bmw når man Kjøper en E36\E34\E30 Osv. da det er gamle biler, og man har mange muligheter til å gjøre bilen personlig. og ikke minst fikse alt av feil. noe som ikke er like lett på en nyere bil. Så vis Du mener folk som kjører E36, gjør det for å fremheve sin maskulinitet, har du nok ikke noe her å gjøre, får flertallet kjører jo faktisk E36 En 130 er nok en god bil på alle måter, men har desverre litt frisør utseede. men trådstarter blir nok fornøyd, alle er jo ikke like Edit: etter å ha sett endel på youtube av 1serien så likte jeg den bedre å bedre Mulig det er noe man må bli vant med haha
Endre Hånde Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Nå var det jo Olezz som hevdet e36 var maskulint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå