arne-vig Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Hvordan setter man bilen på bukker bak uten bakstilling på, tenkte og ta ned alt i vinter og freshe opp litt.
arne-vig Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Finns ikkje dumme spørsmål, bare dumme folk Visste om jekkfestet men tenkte på om jekkfestet var litt for tynt til å lagre bilen på det over lengre tid bare.
Otis Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Det ville i såfall ha vært et dårlig jekkfeste. Men det er ikke ulovlig å spørre...
winchester Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Eller så kan du sette bukkene på vangene som går på hver side av reservehjulsbrønnen.
325ti Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Mente ikke noe stygt med svaret. som nevnt, finnes ikke dumme sprørsmål;)
arne-vig Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Mente ikke noe stygt med svaret. som nevnt, finnes ikke dumme sprørsmål;) Nei, bare tenkte meg ikkje heilt om.. Bilen er rustfri, så det blir nok ikke noe problem med jekkfestene. Får prøve på det, trenger jo ikke ta ned hele bakstillingen allikevel. Skal bare skifte de store foringene bak, og stab stag foringer. De på bærearmene tror jeg lar være. Er det stor forskjell i fra original til powerflex foringer og kjøre med?
powerfulglenn Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Mente ikke noe stygt med svaret. som nevnt, finnes ikke dumme sprørsmål;) Nei, bare tenkte meg ikkje heilt om.. Bilen er rustfri, så det blir nok ikke noe problem med jekkfestene. Får prøve på det, trenger jo ikke ta ned hele bakstillingen allikevel. Skal bare skifte de store foringene bak, og stab stag foringer. De på bærearmene tror jeg lar være. Er det stor forskjell i fra original til powerflex foringer og kjøre med? Jeg tror det er en STOR Forskjell Powerflex foringer gjør jo bilen stivere og sånt Så man merker en stor forandring sier folk
winchester Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Det er ganske så merkbar forskjell på vanlige foringer og Powerflex ja. Kombinert med et senkesett er det som en helt annen bil
arne-vig Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Det er ganske så merkbar forskjell på vanlige foringer og Powerflex ja. Kombinert med et senkesett er det som en helt annen bil Hva er det som blir bedre, blir bilen bare stivere, eller er det som om den blir en del fastere i svinger og generll kjøring? Hvis den bare blir hardere og kjøre tror jeg at jeg går for originale.
325ti Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Den blir merkbart hardere ja. Selv synes jeg at jeg fikk en smule mer støy i bilen etter komplett poly. Men jeg liker det slik da. Rent comfort messig er originale mye bedre. My two cents iallefall.
winchester Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Det er ganske så merkbar forskjell på vanlige foringer og Powerflex ja. Kombinert med et senkesett er det som en helt annen bil Hva er det som blir bedre, blir bilen bare stivere, eller er det som om den blir en del fastere i svinger og generll kjøring? Hvis den bare blir hardere og kjøre tror jeg at jeg går for originale. Om du kombinerer det med et senkesett vil den bli mye fastere i svinger, og den vil ikke vugge som en båt.
arne-vig Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Bilen er godt senket fra før av ja, og ganske så hard. Verste jeg vet er ulyder, men liker når det er fast og fint. Skal ned med diffen og hele bakakselen for og male og pynte litt, og tenkte derfor og skifte alle foringene samtidig. Er veldig i tvil hva som skal bestilles. Kommer til og legge ut en liten prosjekttråd ang. vinterkosen. Gjelder en 1991 325 cab som er på lagring for vinteren, holdt på og selge den, men glad jeg klarte og la være. Nå blir den bare enda bedre.
winchester Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Med Powerflex foringer får man ikke ulyder, men kanskje karosseristøy (Les: LITT).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå