Gå til innhold

E30 oppstilling uten bakstilling.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finns ikkje dumme spørsmål, bare dumme folk :oops:

Visste om jekkfestet men tenkte på om jekkfestet var litt for tynt til å lagre bilen på det over lengre tid bare.

Skrevet
Mente ikke noe stygt med svaret. som nevnt, finnes ikke dumme sprørsmål;)

Nei, bare tenkte meg ikkje heilt om..

Bilen er rustfri, så det blir nok ikke noe problem med jekkfestene.

Får prøve på det, trenger jo ikke ta ned hele bakstillingen allikevel. Skal bare skifte de store foringene bak, og stab stag foringer. De på bærearmene tror jeg lar være.

Er det stor forskjell i fra original til powerflex foringer og kjøre med?

Skrevet
Mente ikke noe stygt med svaret. som nevnt, finnes ikke dumme sprørsmål;)

Nei, bare tenkte meg ikkje heilt om..

Bilen er rustfri, så det blir nok ikke noe problem med jekkfestene.

Får prøve på det, trenger jo ikke ta ned hele bakstillingen allikevel. Skal bare skifte de store foringene bak, og stab stag foringer. De på bærearmene tror jeg lar være.

Er det stor forskjell i fra original til powerflex foringer og kjøre med?

Jeg tror det er en STOR Forskjell :) Powerflex foringer gjør jo bilen stivere og sånt :) Så man merker en stor forandring sier folk :D

Skrevet
Det er ganske så merkbar forskjell på vanlige foringer og Powerflex ja. Kombinert med et senkesett er det som en helt annen bil 8)

Hva er det som blir bedre, blir bilen bare stivere, eller er det som om den blir en del fastere i svinger og generll kjøring?

Hvis den bare blir hardere og kjøre tror jeg at jeg går for originale.

Skrevet

Den blir merkbart hardere ja. Selv synes jeg at jeg fikk en smule mer støy i bilen etter komplett poly. Men jeg liker det slik da. Rent comfort messig er originale mye bedre. My two cents iallefall.

Skrevet
Det er ganske så merkbar forskjell på vanlige foringer og Powerflex ja. Kombinert med et senkesett er det som en helt annen bil 8)

Hva er det som blir bedre, blir bilen bare stivere, eller er det som om den blir en del fastere i svinger og generll kjøring?

Hvis den bare blir hardere og kjøre tror jeg at jeg går for originale.

Om du kombinerer det med et senkesett vil den bli mye fastere i svinger, og den vil ikke vugge som en båt.

Skrevet

Bilen er godt senket fra før av ja, og ganske så hard. Verste jeg vet er ulyder, men liker når det er fast og fint. Skal ned med diffen og hele bakakselen for og male og pynte litt, og tenkte derfor og skifte alle foringene samtidig. Er veldig i tvil hva som skal bestilles.

Kommer til og legge ut en liten prosjekttråd ang. vinterkosen.

Gjelder en 1991 325 cab som er på lagring for vinteren, holdt på og selge den, men glad jeg klarte og la være. Nå blir den bare enda bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...