Gusern Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 helt ubrukt sett selges. Moderatoredit (R Andersen); Vi forlanger litt mer insats i en annonse enn dette. Du er velkommen til å prøve en gang til, men da bør den være bedre enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 felgene er også nye. mer info ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 bump...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hadde vært fint med litt info om de da, og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 ja sender deg en pm i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Haha! Fantastisk annonse! Ingen info om dekktype, dimensjon, felgtype, bredde, boltsirkel, innpress eller noen ting.. Men ja, det er jo 15" med NYE vinterdekk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 hehe. les annonsen en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 felgene er forresten sølvfarget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 dimm på dekka, lasteindeks (tallet som gjerne står etter dimensjon på dekket (f.eks 94)) bilder? pigg? hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Så, for å vite noe mer enn at det er nye sølvfargete 15" felger med nye vinterdekk så må man sende en pm? Hvorfor gjøre det så vanskelig? Skal ikke legge meg opp i hvordan folk velger å selge tingene sine, men virker litt rart! Samme med at du skal sende en pm dagen etterpå? når du tydeligvis er på nett flere ganger i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Dette var virkelig en ræva annonse.. Skjønner ikke at sånne annonser får ligge her engang, totalt ubrukelig for kjøper når selger er gnien på infoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Dette var virkelig en ræva annonse.. Skjønner ikke at sånne annonser får ligge her engang, totalt ubrukelig for kjøper når selger er gnien på infoen.. Nå har vi jo noen ubrukelige Moderatorer som ikke er så nøye med den jobben dem faktisk skal gjøre her inne etter at Bimmers.no ble lagt ut for salg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 mange som ikke får seg noe her ser jeg. jeg velger selv hvordan annonsen min skal se ut. jeg har ikke felgene rett foran meg i stua, derfor lite info. bruker ikke energi på dette før jeg behøver. skjønner ikke hvorfor dere blir så sure ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 felgene er også nye. mer info ved interesse. Her var det vell flere som viste interesse. Litt lettere å selge ting viss man skriver litt info om hva man selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg