RuneF Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Funnet drømmebilen til en fair pris..spørsmålet er hva toll og tull gjengen skal ha, 2 X er vel et greit utgangspunkt ? Er der noe spesielt jeg må tenke på iht privatimport ? 523'n som jeg har i dag kom fra dusseldorf via noen deasent folk i brummundal (eldre ektepar - slik at jeg ser på å importere selv for mulig. btw , link til "godwagen" http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
RaymondJ Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 toll.no har en importkalkulator, så slipper du å gjette
StigJ Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Jeg brukte denne før jeg fikk inn min Z4. Og det kom ut ca. ganske så nøyaktig. Jeg måtte bare legge til frakt og det han som gjorde jobben for meg skulle ha. http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=NO Kom frem til ca. 860.000 pluss frakt og litt smådill.
Skands1 Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Denne konkrete GT-en kommer vel på NOK 850' med fakturapris og avgifter + frakt og minus eventuell pruting.. Det er vel litt under de som ligger på FINN.no (stort sett diesel). Hvis du importerer denne så gjelder fabrikkgarantien ut 2011, og etter det har du ingen garanti/reklamasjonsrett. Betyr heller ingenting om den selges av BMW-forhandler med Premium Selection garanti... Akkurat DET er noe å tenke på når du skal ta selv fra Tyskland.. Bare et tips for jeg har nemlig vært borti det selv og hørt om mange andre lignende tilfeller
RuneF Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 den kom på 893 700 , føler bismak nå, og lurer på om det virkelig var verdt det , kul bil men så dypt på flexilånet har jeg neppe vært før
Morbus Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 hah såppas ja. kondolerer med regningen til tullvesenet. blir nok mange fine snitter, kaker og kaffe til etatene rundt omkring for pengene dine. Og gratulerer med ny bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå