Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en bensinpumpe for "i tank mont" hos Kimmit til min -89 325 IX,

dagen etterpå fikk jeg mail derfra om at det var 044pumpa for montering utenfor jeg skulle ha, ordren var forandret og ei sånn pumpe sendt.

Supert tenkte jeg, men når den kom og jeg skulle montere finner jeg ikkeno pumpe utenfor tanken.

Etter litt søking på nett ser det nemlig ut som jeg skal ha den jeg opprinnelig bestilte,

jeg sendte mail til Kimmit og spurte om jeg kan sende tilbake den jeg har og få den andre i bytte.

Nå får jeg ikke svar på hverken tlf eller mail, er 5 dager siden siste mail derfra.

Er jo ikke noen formue det er snakk om, men det er jævlig irriterende å bli oversett..

Noen som vet om det er vanlig stil derfra eller?

-K

Skrevet

har handlet fra kimmit selv og jeg er meget fornøyd, jeg bestilte en eksos potte men jeg bestilte feil, sa infra til de og de sendte meg riktig.

så jeg har god erfaring med de, sikkert mange andre som kan si noe her også.

kimmit sport er foresten bruker her, har du prøvd og sende han en PM?

memberlist.php?mode=viewprofile&u=961

Skrevet

Nå skal det kanskje være sagt at poenget med tråden hverken var å henge ut noen eller å generelt kjefte,

er jo ikke snakk om en tusenlapp engang så jeg hadde bare ikke ventet forhalinger og ingen svar uansett hva grunnen måtte være..

Skrevet

Skulle du ha en pumpe til å erstatte den orginale pga at den orginale var defekt eller skulle du bytte den ut i en annen pga motortrimming etc?

Slik jeg tolker det så skulle du hatt en ny oem pumpe som passer bolt-on, men det er vel ikke dette kimmit selger?

Skrevet
Skulle du ha en pumpe til å erstatte den orginale pga at den orginale var defekt eller skulle du bytte den ut i en annen pga motortrimming etc?

Slik jeg tolker det så skulle du hatt en ny oem pumpe som passer bolt-on, men det er vel ikke dette kimmit selger?

Skulle bytte den ut pga mer motoreffekt ja, og det fins to forskjellige som passer i originale fester.

En for å montere i tanken, og en for å montere på utsiden.

Skrevet

Får legge til at det var en utenlandsreise som gjorde at det ikke var svar å få på noen dager, den "feile" pumpa er på tur tilbake og blir byttet til den jeg trenger.

-K

Skrevet

Alle kan gjøre feil, tviler på at kimmit hadde gjort seg til "kjelltring" for en slik pumpe.

De har sikkert hatt en del å gjøre eller noe siden du ikke har fått svar.

Noen ganger er det slik at det kan være vanskelig noen ganger å få kontakt :)

Skrevet

Jeg tipper KSR innfører autoreply på e-post når de er borte en periode fra nå av :)

Kan være litt trasig om man ikke får gjennomslag på tlf heller, så kan jo skjønne at frustrasjonen bygger seg fort opp da. Hadde nok følt det på samme måte hadde jeg ikke kjent til gutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...