Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja resultate e vertfall upåklageli :D lika blinkeran som e på i dørhåndtaka au;) orginal 535 så den blir vell verdt mere for vært år som går.. Skulle du finne på å selge så ring meg;) e12"n ser også ut til å få god pleie;) har ingen bilder av 535"n før restaureringa da? La faktisk inn bud på en e28 525 idag;) 535 plast e vell umuli å finne nå t dags?

Takk før d du:) E original bil ja så e ikje så mange igjen i bra stand lengere.. Dei begyne og bli dyre:) Men solgt bli den nåkk ikje;) hehe..

Å soppas ja.. kan hende d e rå å kjøpe nytt men d e JÆvlig Dyrt! He sett ett par gange t salgs her på bimmers men e somregel dålig stand:(

E steika fin na m5en din æu! Kjenne godt han som hadde den før d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjenne du cristian;) he vell e46 m3 han no:) ja bynne å bli no, va litt shabby når i kjøpten men drt va utruli vanskelig å finne en som va svart med svaft skinn og utvida skinnpakke:p synd dn e så dyr å ha men den blir i allefall for den e påkåsta svimmel sum nå:/ blir fort sån.. 10,000 her og der bli fort 100000:) men ta vet du alt av.. Får slå av en prat på neste treff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjenne du cristian;) he vell e46 m3 han no:) ja bynne å bli no, va litt shabby når i kjøpten men drt va utruli vanskelig å finne en som va svart med svaft skinn og utvida skinnpakke:p synd dn e så dyr å ha men den blir i allefall for den e påkåsta svimmel sum nå:/ blir fort sån.. 10,000 her og der bli fort 100000:) men ta vet du alt av.. Får slå av en prat på neste treff;)

Kjenne ikje han nei men eier før han igjen.. Va d ikje Daniel Vikås som hadde den da? Bygd på Vike bil?

Ja bil d kosta å drive med desverre:( Men e artig æu da :D

Ja me fe jær d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vert på låven og henta ut 745en:) blir mest sansynlig handlet motor i helgen:) Da har jeg alt untatt eksos får og få den kjørbar :D Ska bygge midlertidig 3" eksos.. Senke sett blir også bestilt:)

Noen bilder. litt høy foran uten motor hehe

ldiszskdy1lkz5387p8i.jpg

o1vqoencgitv1tj3vja1.jpg

3ty21c799rgk48kwvnlk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du kan dette, ser ut som mye bra arbeid. Gleder meg til å se e12 ferdig, tøffe biler, syns det ser ut som du fant en fin farge til den.

Tror jeg ser en ting som er dumt med e28 dører på e12, ser ut som lista på e28 dørene er breiere, men kanskje det er mulig å bruke e12 lister, eller modde på?

Flott tråd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du kan dette, ser ut som mye bra arbeid. Gleder meg til å se e12 ferdig, tøffe biler, syns det ser ut som du fant en fin farge til den.

Tror jeg ser en ting som er dumt med e28 dører på e12, ser ut som lista på e28 dørene er breiere, men kanskje det er mulig å bruke e12 lister, eller modde på?

Flott tråd :wink:

Takk for d du:) Hyggelig med fine komentarer d gir god motivasjon :D Vet d ser litt rart ut med listene ja, men blir d brukt e28 dører skal jeg flytte over e12 listene. D er riktig Knut. passer rett på:) Dørene er prikk lik innvendig og utvendig. Men dørene på dele bilen er helt ok så mulig jeg fikser opp de og bruker de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder for tiden på og monterer sammen 745 motoren som jeg kjøpte på mandag. må borre opp fra 8mm til 10mm pinnbolter i toppen for at manifoilen skal passe, montere ledningsnett innsug, dynamo starter Osv.... Så blir d og få motoren inn i bilen. mulig oppstart i slutten av neste uke?? :D vis i fe nye gummi motorfeste.. Så no e d bære og få sammen motor på den og sveise eksos så den blir kjørbar slik at i fe tid t E12en igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...