Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er i hvertfall fan av chrome. men da helst med chrome fangere og helepakka. gjør seg fantastisk bra om alt er nytt og ser fint og ordentlig ut, attpå til er det jo "alle" som skal ha shadowline, derfor er det ekstra kult med chrome :wink: Men kommer også litt ann på fargen til bilen syns jeg. hvilken farge har du tenkt på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvertfall fan av chrome. men da helst med chrome fangere og helepakka. gjør seg fantastisk bra om alt er nytt og ser fint og ordentlig ut, attpå til er det jo "alle" som skal ha shadowline, derfor er det ekstra kult med chrome :wink: Men kommer også litt ann på fargen til bilen syns jeg. hvilken farge har du tenkt på ?

Lika chrome i å. D tar se vel egentlig best ut på en 70tals bil :) Men en del av chromen er litt dålig desverre, men e vel rå og skaffe. Bilen blir blå. den er lakket inni dørkarmer og kanaler i den fargen den blir. er noen bilder tidligere i tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble d litt sveising i kveld også :wink: Fikk sveiset på forsterkninga på venstre innersjerm. Så fant jeg ut at venstre hjørne i dørk var dålig så da var d bare å kappe vekk hele dritten og få på nytt rent stål :D

Ikje så masse å sjå men her er noen bilder :)

wi6jfabyb79g682qsi9d.jpg

uz9xhzkcd5mparmg0djz.jpg

87bxvvixksaus92gy93c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Sjedd lite i det siste på bilfronten. Har lenge hatt planer om og skifte hus så pengene har gått til det. og i dag gikk d endelig i orden :D Så nå blir d nytt hus med stoor garasje! :D 70 Kvadratmeter garasje e kjekt å ha! Så her blir d verksted :)

z9815b0j3wdho9smiw06.jpg

gratulerer !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...