helland Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 behold krommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 D blir mest sansynlig krom med hadde vøre artig og prøvd nåkka anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg er i hvertfall fan av chrome. men da helst med chrome fangere og helepakka. gjør seg fantastisk bra om alt er nytt og ser fint og ordentlig ut, attpå til er det jo "alle" som skal ha shadowline, derfor er det ekstra kult med chrome Men kommer også litt ann på fargen til bilen syns jeg. hvilken farge har du tenkt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg er i hvertfall fan av chrome. men da helst med chrome fangere og helepakka. gjør seg fantastisk bra om alt er nytt og ser fint og ordentlig ut, attpå til er det jo "alle" som skal ha shadowline, derfor er det ekstra kult med chrome Men kommer også litt ann på fargen til bilen syns jeg. hvilken farge har du tenkt på ? Lika chrome i å. D tar se vel egentlig best ut på en 70tals bil Men en del av chromen er litt dålig desverre, men e vel rå og skaffe. Bilen blir blå. den er lakket inni dørkarmer og kanaler i den fargen den blir. er noen bilder tidligere i tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Helt enig:) er vel rå det, skal en gå for chrome bør den i hvertfall være bra, men spørs nå hvor enkelt det er å få i da ? tror det blir en farge som kler det ihvertfall;) ja, har sett, men er så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ja chrome må vare strøkent! Men sikkert rå og behandle chromen med nåkkå så bli den sikkert finere:) Begyner og bli lite deler t så bilan desverre:( Ja tror fargen blir meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Da ble d litt sveising i kveld også Fikk sveiset på forsterkninga på venstre innersjerm. Så fant jeg ut at venstre hjørne i dørk var dålig så da var d bare å kappe vekk hele dritten og få på nytt rent stål Ikje så masse å sjå men her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hva gjør du med det metallet som er bart på innsiden viss du skjønna? for eks på det hjørnet som du kappa vekk .. Fet dom da blir på innsiden som du da ikke når tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Ka trur folk om og fjerne krommen på e12en? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ka trur folk om og fjerne krommen på e12en? Nei! Neeeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ka trur folk om og fjerne krommen på e12en? Nei! Neeeeei! Nein danke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Ta d med ro folkens chromen blir der den er;-) D jeg gjør med d hjørnet der er og ha på sveise grunning først. Så borer jeg ett lite hull på innsiden å har feromax inni;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Sjedd lite i det siste på bilfronten. Har lenge hatt planer om og skifte hus så pengene har gått til det. og i dag gikk d endelig i orden Så nå blir d nytt hus med stoor garasje! 70 Kvadratmeter garasje e kjekt å ha! Så her blir d verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Sjedd lite i det siste på bilfronten. Har lenge hatt planer om og skifte hus så pengene har gått til det. og i dag gikk d endelig i orden Så nå blir d nytt hus med stoor garasje! 70 Kvadratmeter garasje e kjekt å ha! Så her blir d verksted gratulerer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulerer! Dette såg virkelig stort ut, ser nesten større ut en selve huset, og slik skal det være! Ser frem til bilder innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå