Mjørgen Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Ikke fått gjort all verden med 524 i D siste. Har gått litt tid til 535 med litt vår rengjøring/klargjøring inner kanal/gulv nermer seg ferdig. Kun litt igjen bakerst.. Har tilgode en jobb med en lakkerer så så snart den er ferdig sveiset blir dører begge kanaler og hele bakenden lakkert i orig farge kommer bilder senere. Mulig jeg får gjort en del i helga om jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Da er det tid for en ordentlig update! Innerkanal/gulv er ferdig! Kanal er punktet på og bakhjulbue er tilpasset ferdig og sveist på endelig ligner D på en bil igjen! Har igjen å sveise ferdig skjøtene på kanalen og sveise innerskjerm til hjulbue nå. Så blir det og skifte hjulbue på andre siden også og sveise litt på hjørnene på bakplata. Så blir den sendt til lakkereren som tar sparkling og lakking av dører venstre side, begge kanaler og hele bakenden på bilen! Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Se der ja, nå blir det bli igjen Utrolig bra at du tar vare på denne, og respekt at du gidder alt arbeidet, men 524td fortjener jo endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ja må prøve og redde noen tå sa gode gammle bilan så d ikje bli spiker:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Da er søknaden min godkjent på m535en til m30 turbo snakket med BT i dag. Håper kansje og få kjøpt inn en donor bil og få begynt til vinteren vis pengene strekker til! Er jo håp nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Grattis! Kor mykje hk ligger du ann til å få godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Grattis! Kor mykje hk ligger du ann til å få godkjent? Takk jeg skal godkjenne med helt original motor fra e23 745i. Det blir enklest! Men er mulig og godkjenne med 330 med Alpina dokumentasjon. Men det gidder ikke jeg styre med enda ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Grattis! Kor mykje hk ligger du ann til å få godkjent? Takk jeg skal godkjenne med helt original motor fra e23 745i. Det blir enklest! Men er mulig og godkjenne med 330 med Alpina dokumentasjon. Men det gidder ikke jeg styre med enda ihvertfall Okei ka bt du har snakka med da? Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Sendte inn en søknad og fikk kontakt person i Ålesund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Det blir gromt Jørgen! M535'n din kommer til å kle 400hk+! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Gratulerer Mjørgen. Nå slipper du å bekymre deg for at M535ien skal være for langsom. I tillegg er du helt sikker på at du har noe å finne på i garasjen i fritiden framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Det blir gromt Jørgen! M535'n din kommer til å kle 400hk+! Hehe ja vi får se den skal vertfall være godkjent for vei så jeg slipper noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Gratulerer Mjørgen. Nå slipper du å bekymre deg for at M535ien skal være for langsom.I tillegg er du helt sikker på at du har noe å finne på i garasjen i fritiden framover. Takk ja får satse på D blir litt mere futt i den! Hehe ja jobb i garasjen er D nåkk av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Fikk slipt ned hjulbuen og hatt på litt ruststopp grunning utvendig. Demonterte også bakfanger og der var det litt kjeks på hjørne! Så må noen skrike ut om de har en bra bakfanger til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Fikk gjort litt i dag. Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni håper kansje på og bli helt ferdig med hjulbue i morgen.. Det skal selvfølgelig slippes fint ned når jeg blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå