Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke fått gjort all verden med 524 i D siste. Har gått litt tid til 535 med litt vår rengjøring/klargjøring :) inner kanal/gulv nermer seg ferdig. Kun litt igjen bakerst.. Har tilgode en jobb med en lakkerer så så snart den er ferdig sveiset blir dører begge kanaler og hele bakenden lakkert i orig farge :) kommer bilder senere. Mulig jeg får gjort en del i helga om jeg får tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er det tid for en ordentlig update! Innerkanal/gulv er ferdig! Kanal er punktet på og bakhjulbue er tilpasset ferdig og sveist på :D endelig ligner D på en bil igjen! Har igjen å sveise ferdig skjøtene på kanalen og sveise innerskjerm til hjulbue nå. Så blir det og skifte hjulbue på andre siden også og sveise litt på hjørnene på bakplata. Så blir den sendt til lakkereren som tar sparkling og lakking av dører venstre side, begge kanaler og hele bakenden på bilen!

Her er noen bilder :)

ltsoj9fiq09clcb9uho5.jpg

11z5uj34kt4yam0fu1qq.jpg

73kpkicq13pcxjoneww1.jpg

rmn07vdarp037rvp2oxu.jpg

r23640rp9xnso885ah8o.jpg

3ycqsn2g8nnt5cra439w.jpg

akw7l68j8coxe08286lh.jpg

halske9v9sk687s5gp1j.jpg

er6q79zd3dx8822jmyel.jpg

2t01jo8f2kfqbnt9jear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Kor mykje hk ligger du ann til å få godkjent?:)

Takk :) jeg skal godkjenne med helt original motor fra e23 745i. Det blir enklest! Men er mulig og godkjenne med 330 med Alpina dokumentasjon. Men det gidder ikke jeg styre med enda ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Kor mykje hk ligger du ann til å få godkjent?:)

Takk :) jeg skal godkjenne med helt original motor fra e23 745i. Det blir enklest! Men er mulig og godkjenne med 330 med Alpina dokumentasjon. Men det gidder ikke jeg styre med enda ihvertfall :)

Okei :) ka bt du har snakka med da? Ålesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Mjørgen. Nå slipper du å bekymre deg for at M535ien skal være for langsom.

I tillegg er du helt sikker på at du har noe å finne på i garasjen i fritiden framover. :mrgreen:

Takk :) ja får satse på D blir litt mere futt i den! Hehe ja jobb i garasjen er D nåkk av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag. Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni :D håper kansje på og bli helt ferdig med hjulbue i morgen..

ksj9gbky2fofdgyfky57.jpg

sw8qjnjwbj8wg05lk5zc.jpg

Det skal selvfølgelig slippes fint ned når jeg blir ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...