Oberland Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Å du står på som vanlig du! Blir suveren blå-biln med godkjent turbo-maskin da! Grei kar han som styrer med ombygginger i Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Ja må nå bære det når en drar på se så masse armo hehe.. Bli ikje arbeidsledig med det første ja den ska bli optimal for mitt bruk ja det virka som en veldig grei kar! Mangla bare donorbil no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 I dag har jeg gjort helt ferdig hjulbue innvendig og utvendig så har jeg helsveist kanaler og slipt ned alle sveiser! Her sandblåste jeg godt inni. Mye unnagjort i dag! Håper på og få gjort litt mer i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Skal si du står på, men så blir det jo veldig bra også! Kan hende du har sagt noe om det før, men hvilken farge skal du ha på denne? Samme som original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni Tror det der er noe det syndes mye mot; tar det ikke så nøye, ingen som får øye på det likevel. Ellers har jeg ikke noe fornuftig å tilføye, bortsett fra å gjenta meg selv ved å være helt enig med norbakken: Dette tror jeg blir bra. Skal si du står på, men så blir det jo veldig bra også! Kan hende du har sagt noe om det før, men hvilken farge skal du ha på denne? Samme som original? Hint, hint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Skal si du står på, men så blir det jo veldig bra også! Kan hende du har sagt noe om det før, men hvilken farge skal du ha på denne? Samme som original? Den blir original rød-brun ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni Tror det der er noe det syndes mye mot; tar det ikke så nøye, ingen som får øye på det likevel. Slike ting tar tid. Vertfall på gulvet! Men blir d ikke gjort skikkelig kommer bare rusta fram igjen! Tror den blir holdt unna en stund her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 I dag fikk jeg lagt litt karosseri lim innvendig i hjulbue bak! Så trengte jeg og ta av venstre framskjerm for jeg må sveise litt helt framme i hjørnet på kanalen. Og der fant jeg mye rart gitt! En bøtte sand og mye rust! Forje eier har prøvd og fikse noe for en stund siden og brukt bare lim så ble litt oppgitt Men e nå godt og sjå at kanal og hjulbue er i fin posisjon da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Stå på! Jeg føler med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 ohh, kjenner igjen synet når du tar av skjermen, har akkuat samme rusta på min bare mer oppe med panser hengselen.. hvordan var denne inni der hvor ledningen til sideblinklyset kommer ut? samler seg mye gugg inni der som ruster fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Stå på! Jeg føler med deg.. Ja har vel erfaring med dette du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 ohh, kjenner igjen synet når du tar av skjermen, har akkuat samme rusta på min bare mer oppe med panser hengselen.. hvordan var denne inni der hvor ledningen til sideblinklyset kommer ut? samler seg mye gugg inni der som ruster fælt Ja ikke noe artig! Hehe.. Akkurat der ledningen kom ut var D ikke så ille faktisk. Var verre litt lengere ned.. Men går jo greit og komme til så er jo bare å begyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Da blir det snart ut en tur og gjøre klart til en tur til Bud i mårrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Ble ikke tur på meg likevel fikk ikke anledning i dag.. Så er det jo så dårlig vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det var synd :/ er ikke så ille vær her på bud nå Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå