Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni :D

Tror det der er noe det syndes mye mot; tar det ikke så nøye, ingen som får øye på det likevel. :|

Ellers har jeg ikke noe fornuftig å tilføye, bortsett fra å gjenta meg selv ved å være helt enig med norbakken: Dette tror jeg blir bra. :)

Skal si du står på, men så blir det jo veldig bra også! :)

Kan hende du har sagt noe om det før, men hvilken farge skal du ha på denne? Samme som original?

Hint, hint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart ferdig og sveise innerhjulbue! En skikkelig drittjobb og sveise og slipe inni hjulbua med hodet inni :D

Tror det der er noe det syndes mye mot; tar det ikke så nøye, ingen som får øye på det likevel. :|

Slike ting tar tid. Vertfall på gulvet! Men blir d ikke gjort skikkelig kommer bare rusta fram igjen! Tror den blir holdt unna en stund her nå:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg lagt litt karosseri lim innvendig i hjulbue bak! Så trengte jeg og ta av venstre framskjerm for jeg må sveise litt helt framme i hjørnet på kanalen. Og der fant jeg mye rart gitt! En bøtte sand og mye rust! Forje eier har prøvd og fikse noe for en stund siden og brukt bare lim #-o så ble litt oppgitt ;)

0scx8g5piau2rg7g4ntb.jpg

regbnqt6pmigth2ne0e2.jpg

o89fbdejqvsx5y6uwzpq.jpg

sx8enx68lkzfv2aidunj.jpg

t11zsvqdep89joh7f5s6.jpg

aer1wh6uhb1ge5x0h1ly.jpg

Men e nå godt og sjå at kanal og hjulbue er i fin posisjon da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh, kjenner igjen synet når du tar av skjermen, har akkuat samme rusta på min bare mer oppe med panser hengselen.. hvordan var denne inni der hvor ledningen til sideblinklyset kommer ut? samler seg mye gugg inni der som ruster fælt :P

Ja ikke noe artig! Hehe.. Akkurat der ledningen kom ut var D ikke så ille faktisk. Var verre litt lengere ned..

Men går jo greit og komme til så er jo bare å begyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...