Mjørgen Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Sender pris på pm til seriøse interiserte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 nei nei nei!? Joooooooo!!! Sett i gang - selg, selg, selg. Dette er rett og slett en sjelden sjanse: Her er store deler av det verste arbeidet unnagjort - massevis av arbeidstimer man uansett aldri får betalt for - og hadde man fått betalt, kunne man i alle fall glemme "ubekvemmelighetstillegg" som det heter på fint. Masse jobb gjort, og ting er kommet forbi stadiet der man kunne blitt fristet til å bare droppe prosjektet og skrote bilen. Dessuten er dette både en tidlig E12 med de små baklyktene - og hvor ofte ser man disse i dag - samt at det er en original 528. Dette siste betyr at når prosjektet er ferdig kan man kjøre rundt i en bil med tilstrekkelig motorisering uten å måtte ha med seg et vognkort som viser at bilen er en ombygging basert på en 518. Gi bud, sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 nei nei nei!? Joooooooo!!! Sett i gang - selg, selg, selg. Dette er rett og slett en sjelden sjanse: Her er store deler av det verste arbeidet unnagjort - massevis av arbeidstimer man uansett aldri får betalt for - og hadde man fått betalt, kunne man i alle fall glemme "ubekvemmelighetstillegg" som det heter på fint. Masse jobb gjort, og ting er kommet forbi stadiet der man kunne blitt fristet til å bare droppe prosjektet og skrote bilen. Dessuten er dette både en tidlig E12 med de små baklyktene - og hvor ofte ser man disse i dag - samt at det er en original 528. Dette siste betyr at når prosjektet er ferdig kan man kjøre rundt i en bil med tilstrekkelig motorisering uten å måtte ha med seg et vognkort som viser at bilen er en ombygging basert på en 518. Gi bud, sier jeg bare. Veldig enig her! All dritt jobb er jo nesten helt ferdig! Men jeg har egentlig ikke lyst og selge.. Grunnen er at jeg muligens skaffer meg et annet prosjekt.. Vil ikke gå ut med D ennå.. Å da må noe selges.. Så vi får se hva som skjer. Lufter bare salget for og se om noen er interisert men jeg gir den ikke bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Det bør jaggu være ett heftig prosjekt om du velger bort denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Selvsagt. Og når det prosjektet er halvferdig, dukker det opp et nytt heftig prosjekt man bare ikke kan si nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Det er alltid morsommere å starte på et nytt prosjekt enn det er å fullføre det, men det er ikke morsomt å ha en haug med prosjekter man aldri blir ferdig med / aldri får gleden av å bruke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Grattis med ny lakk Er vel enig i at resten også burde få seg et strøk, men du får ta det om en stund. Gleder meg til å se bilen satt sammen igjen! Og angående E12'n: hvis du ikke har tid kan du like godt selge den til noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 E12 blir beholdt og fullført! Blir for dumt å selge nå.. Hadde et nytt prosjekt på gang men droppet d! Jeg får konsentrere meg om de 3 bilene jeg har nå fikk noen nye deler til m535n i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 bra du beholder den og gjør den ferdig:) grom bilsamling til slutt du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Ja det blir bra til slutt Her er noen gromdeler som har kommet i hus : Nye bremseskjold foran og orig M5 stabbstag og foringer/ branketter Nylakkerte fjærben med H&R fjærer og nye bilstein B 8 sport for og bak Har muligens en m106 i sikte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Du er nå bare ungdommen enda, du har all verdens tid til nye prosjekter må ha noe i framtida og vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Du er nå bare ungdommen enda, du har all verdens tid til nye prosjekter må ha noe i framtida og vettu D er jo sant blir jo best resultat om man tar seg god tid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Da er b8 og H&R fjærer montert veldig fornøyd med kjøre egenskaper! Veldig god å kjøre Høyden et helt grei. Nå har jeg veldig liten profil på dekkene siden jeg skulle få bilen lavest mulig da jeg monterte justerbart den gangen for ca 6 år siden. Men vil aller helst ha den litt lavere foran. Så senkeskåler foran vil bli bestilt. Bak kan jeg jo justere med og flytte skåla. Den er på D laveste nå. Den stubber litt på gasspådrag. Felgene er jo 10,5 " bak så vurderer og dreie senter litt slik at jeg får flyttet felgene lenger inn og få på så breie hjul som mulig uten dekk strekk. E en del og gå på før di tar borti demperne bak noen som har dreie benk? Så er spent på hvordan den blir med rett dekk og senkeskåler Slik ble den nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå