Mjørgen Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Takk for info har omregnings kalkulator for dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Da er b8 og H&R fjærer montert veldig fornøyd med kjøre egenskaper! Veldig god å kjøre Høyden et helt grei. Nå har jeg veldig liten profil på dekkene siden jeg skulle få bilen lavest mulig da jeg monterte justerbart den gangen for ca 6 år siden. Men vil aller helst ha den litt lavere foran. Så senkeskåler foran vil bli bestilt. Bak kan jeg jo justere med og flytte skåla. Den er på D laveste nå. Den stubber litt på gasspådrag. Felgene er jo 10,5 " bak så vurderer og dreie senter litt slik at jeg får flyttet felgene lenger inn og få på så breie hjul som mulig uten dekk strekk. E en del og gå på før di tar borti demperne bak noen som har dreie benk? Så er spent på hvordan den blir med rett dekk og senkeskåler Slik ble den nå: [ Bilde ] [ Bilde ] Er lettere å frese ned felger enn å dreie de, mindre risiko er det også. Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 xavion: kan du forklare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Ingen problem og dreie senteret. På rs felger kan jeg jo dele fra senteret også. Da blir D lettere og komme til men uansett. Noen som tar D på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 åssen hadde det vært å fått tak i 2 felgsenter fra en 3 serie å bruke bak? hvis det lar seg oppdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 D hadde vel gått ja! Men da må jeg lakke på nytt. Og sikkert ikje lett å skaffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Holder for tiden på med og sveise inn nytt belte feste og monterer på dører på 524n. Kommer bilder ettervert. Må få sveist litt rust i innerskjermer og et traversfeste så jeg får den igjennom Pkk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Begynner og bli bil igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Ja! Frister veldig og sende hele greia på lakk! Men er litt jobb igjen på fronten. Så går D jo litt penger til ombygging på 535n så den får vente.. Har jo en e12 som skriker etter lakk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Da har jeg montert endel på tdn. All inmat i dører,dørtrekk og framseter:) støvsuget hele bilen innvendig og vasket ned med grønnsåpe vann! Baksete er ikke montert pga er et traversfeste som må sveises bak på vøre side. Dørhåndtak er montert men mangler list på bakdørene og list på taket. Beltet sveist inn og montert på! Så tilslutt litt hammerlakk på endestuss og tilhengerfeste Blir vel og begyne på venstre innerskjerm om ikke så alt for lenge. Den er mest kritisk. Høyre siden blir ikke gjort noe med før jeg får kjørt den på BT og får slått inn ramme nr pa en annen plass pga må skjære litt der.. Ligner vertfall på en bil igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Blir brått bil igjen det her, Jørgen! Du får ta en skikkelig polish på gamlelakken så blir forskjellen litt mindre, i det minste. Men kjekt å se at det blir hel bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Ja skal ta og polere den men tviler D er noe vits. Klarlakken er glasset av en del plasser men blir bilen i mine hender i årene fremover blir D lakk på hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 gromt, denne tråden her må jeg nesten følge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå