Otis Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Termostaten som regulerere temperaturen på kjølevannet til AGR systemet. AGR kan oversettes til EGR som er Exhaust Gas Resirculation på engelsk. AGR er vel tysk.
Petter`n Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 De på GS Bildeler mente at det var som regel AGR termostaten som var problemet.
thoslags Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 De på GS Bildeler mente at det var som regel AGR termostaten som var problemet. Enig der. Var den på min. Enkel å skifte sjølv. Koster berre 600kr.
shoetang Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Har hatt 2 e46 320d nåla har lagt i miden på begge, bare etter litt kjøring... Høres ut som termostaten ikke lukker systemet skikkelig ved kald motor og under kjøring... Min e36 318 henta eg fra Tysklad, fikk ikke skikkelig varme i cupeen. Jeg skifta pollen filter, og da kom det skikkelig varme. pollen filteret var sikkert ikke vert skiftet før og var heilt tett...
Oldschool bimmer Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 vet det er lenge siden denne tråden ble brukt men, er svært sikker på at dette er motor termostaten, min 320i e46 ble ikke litt varm engang etter 20 min kjøring... skiftet termostaten og da begynte motor temp og stige etter 3 min med kjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå