Gå til innhold

Top Gear Live, flere som skal?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle rope selv :? Da satt du litt til høyre for meg:p

Stod du sammen med dama de eller noe når folk var på vei ut?

Sofa: i bilen på vei nå:)

Jepp, lita snedden ei med krøller :P Stod rett oppi trappa å venta på noen som skulle på dass, tok sin tid det! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Show som var vel verdt pengene, stor kosa oss, og det virka som alle andre også gjorde :D

Noen som vet hvordan det blir med film? Dreiv de å filma, eller var det bare live opplegg så de fikk det opp på skjermene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig tøft show :D Synd det varte bare i 90 min...

Også var det fint å få se hvor de får the stig fra :lol:

Showet var helrått ja :D De 90 minutta suste jo forbi, kunna sitti der i 5 timer jeg :P

Håper de kommer til Norge å gjør show flere ganger ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foto er tillatt, men da kun med mobil og pocketkamera, ikke store speilrefleks-kameraer med avtagbare linser osv, det er heller ikke tillatt med videokamera, kameraene som ikke er tillatt vil bli beslaglagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

showet med the Stig var godt innøvd og planlagt. Bare kjørte litt rundt så tok bilene en etter en å kjørte i de forskjellige "fellene" som utløste eksplosjon, var litt vel lettvint.

Backstage foregikk i hallen der all form for levering og sjauing gjøres, har selv kjørt med firmabilen på scenegulvet der TopGear Live ble vist :D Da vi gikk ut i backstage fikk jeg øye på en fiberkabel jeg hadde trukket og skjøtet noen uker før, dette sa jeg visst ganske høyt og ble sånn pinlig stille et par sekunder der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svimmel ? pyse.

Men show med STIG skjønte jeg ikke helt! bilene sprang jo bare :P

Ja!

Hadde sølvbilletter og kjente eksos siget mer eller mindre opp. De som hadde gullbilletter hadde vel muligens ingen ting å klage på, men meg inkl gutta som jeg var sammen med begynte nesten å bli grønne i slutten av showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...