RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Skal gjøra det:) Du må ta bilder for meg har ikke kamera og har ikke peiling på og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Skal gjøra det:) Du må ta bilder for meg har ikke kamera og har ikke peiling på og ta bilder Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 kansje vi skalprøve og få til noe i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 kansje vi skalprøve og få til noe i påsken?? Går fullt an det Bare å ringe når du er klar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 fant du ut korleis du stilte klokka ? er den tappen til høgre, vri den eine eller andre veien og tal vil dukke opp. den til venstre vil kun nullstille tripen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 fant du ut korleis du stilte klokka ? er den tappen til høgre, vri den eine eller andre veien og tal vil dukke opp. den til venstre vil kun nullstille tripen. Ja, stemmer det. Var hos bmw forhandler, og en kikka på den. Den tappen satt bom fast, og etterhvert bare falt den av dashen. Det som må gjøres da, er å skifte dash og omkode den. Det vil koste meg rundt seks lapper sa han, så det er greit uaktuelt Litt deilig å vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Da er endelig bilen senket!! 40/60 senke fjærer fra Jamex. Her er det noen bilder fra org. fjærer vs. senkefjærer Fremme Bak Påmontert Bimmer i luften Bilde på en parkeringsplass! Bilde i fart Fjærene fant RemiE39 på nettet for meg og monterte disse da også. Så all takk til han!! Uten han, hadde ikke bilen vært senka i dag. Er skikkelig fornøyd, bilen er mye finere å se på, samt mye deiligere å kjøre også! Stø som en skilpadde! Nå som jeg synes bilen begynner å ligne et glis så skal remi og jeg ta en skikkelig shoot, så vi får noen ordentlige bilder! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Bra mod detta David senk er aldrig feil! felgene kler bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Siden jeg har skifta lykter bak på bilen for en stund tilbake, så hadde jeg fortsatt de gamle lyktene som er på bagasjelokket. De var ikke like fine, siden dem var litt falma og stygge. Nødløsning var autosol, bilde under Fant også nå nylig ut at trolig så funker ikke airbagen hos meg. Når jeg setter på tenninga så lyser stort sett alle ikon utenom airbag. De på bmw sa at den skal lyse når tenninga er på.. Koster et feilsøkings apperat mye å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Blitt drit kul denne e46'n din. hvordan er denne motoren egentlig, forbruk og krefter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Om airbag lampen ikke lyser når du setter på tenning, så har mest sannsynlig pæren din gått... eller så har det vært en tidligere eier å fjernet pæra om det er feil ved airbagsystemet.. ta ut instrumentet og kontroller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Blitt drit kul denne e46'n din. hvordan er denne motoren egentlig, forbruk og krefter? Takker! Jo, ikke skuffa ihvertfall. Man merker stor forskjell med en i bilen, og fem. Men er da sprek nok, klarer å få ut rumpa på våt vei uten å slite. Motoren er ganske ok, og har jo mer moment en en 1.6L. Bensin er den ikke slem på, fyller omtrent 300 pr uke med til å fra skole samt kjøring til aktiviteter på kvelds tider. Ganske fornøyd med forbruk siden jeg bare er student Motor: M43TUB19, 1.9 L, 77 kW (103 hk) og 165 N·m med Turtallsprerre på 6200rpm etter kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M43 Om airbag lampen ikke lyser når du setter på tenning, så har mest sannsynlig pæren din gått... eller så har det vært en tidligere eier å fjernet pæra om det er feil ved airbagsystemet.. ta ut instrumentet og kontroller Bilen har blitt fiksa litt på venstre side bak og fått fiksa litt på høyre skjerm fremme, samt fler nye forstillings deler på høyre side. Bilen er også ny lakkert for to år siden, så er relativt sikker på at forrige eier har poppa pæra Planer om å montere chrome rings i dashen, så skal sjekke da. Stemmer folket for chrome eller matt chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Høres ut som en god plan! Matt er helt klart det fineste, mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 autosol gjorde susen det trudde den var beregnet litt mer for chrome jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 autosol gjorde susen det trudde den var beregnet litt mer for chrome jeg da Trudde jeg også, men fikk et lurt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå