Capoldriahn Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Klokka får du ikke gjort noe med. Ikke hvis du har en uorginal spiller, slik jeg mistenker du har. Det skjedde hvertfall på min. Klokka sluttet å fungere når jeg byttet ut den orginale spilleren. Fin bil. Flott å se flere E46 sedaner. Må få laget meg en tråd om min egen når jeg tenker meg om, må bare få rotet meg til å få lakkert M3 frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Klokka får du ikke gjort noe med.Ikke hvis du har en uorginal spiller, slik jeg mistenker du har. Det skjedde hvertfall på min. Klokka sluttet å fungere når jeg byttet ut den orginale spilleren. Fin bil. Flott å se flere E46 sedaner. Må få laget meg en tråd om min egen når jeg tenker meg om, må bare få rotet meg til å få lakkert M3 frontfangeren. Ja, kanskje derfor klokka ikke fungerer. Har uoriginal spiller, ja Ja, det må du få gjort! M3 fanger er tøft på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ny tilstands rapport, post nr to under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Denne er så utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 hehe. Har vært litt att og fram om tilstanden med bilen, men her er den endelige konklusjon!! Alt fikses på løpende bånd. Gjort, Ikke gjort -Fikse mindre svetting ved bensindysene (Gjøres av neste eier!) -Fikse middels olje lekkasje (front deksel pakning, øvre del + topp deksel pakning selv om ikke nødvendig) -Montere ny bærearm h.f (bærekule slitt) -Bytte begge bremse rør bak (og ny bremseveske i hele systemet) -Bytte radiator - Bytte Vindusvisker system Bilen har fått påmontert orginal fjærer igjen, og hjulbrønner(?) har fått grundig vask + vinterdekk er på :/ EU-GODKJENT Bilen har også en elektrisk feil, som gjør at airbag systemet ikke fungerer optimalt. Dette er blir fikset av neste eier som får med diagnosepapirer. Nå blir posten oppdatert etterhvert som ting ordner seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Da var det tid for ny eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Da var det tid for ny eier! Ja, gratulerer med bil da Shattered! Da har bilen fått en ny eier, som kommer til å ta godt vare på bilen videre! Bilen ble solgt med et tungt hjerte og det var spesielt å se en ny eier rulle avgårde, men sånn er livet noen ganger. Blir nok ny BMW etterhvert, så det blir bra Bilen hadde km stand på omtrent 192 000 da den ble solgt. Eu-godkjent, med alt ekstra. Stereoanlegg, felger og senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Da var det tid for ny eier! Ja, gratulerer med bil da Shattered! Da har bilen fått en ny eier, som kommer til å ta godt vare på bilen videre! Bilen ble solgt med et tungt hjerte og det var spesielt å se en ny eier rulle avgårde, men sånn er livet noen ganger. Blir nok ny BMW etterhvert, så det blir bra Bilen hadde km stand på omtrent 192 000 da den ble solgt. Eu-godkjent, med alt ekstra. Stereoanlegg, felger og senk. Har knipset noen bilder før den forsvant, så det kommer etterhvert Takk! Skal slå opp en ny tråd med en eneste gang! Elsker bilen foreløpig, etter en tur på 7-8 mil Deilig å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Gratulerer med ny bil shattered! har sett denne endel ganger og har vert gjennom litt forrandring den og ikke minst kondolerer david.. hva skjer i bilverdnen for deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Gratulerer med ny bil shattered! har sett denne endel ganger og har vert gjennom litt forrandring den og ikke minst kondolerer david.. hva skjer i bilverdnen for deg nå? Kikke på en E46 318 Coupé i kveld, blå en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Gratulerer med ny bil shattered! har sett denne endel ganger og har vert gjennom litt forrandring den og ikke minst kondolerer david.. hva skjer i bilverdnen for deg nå? Kikke på en E46 318 Coupé i kveld, blå en Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå