Gå til innhold

Nye banen på rudskogen

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den skal stå klar til sommeren, skal bli gøy å teste ut

så fort :shock: ja, det trur jeg på.. nå er det jo en bane, lengre og flere svinger... på tide.

Ser ut som den nye langstrekka er lengst? er det noe mål på banen?

Forresten, hvor blir utstillingplassen neste år? på gatebil sitt treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått med påbygg :) Rudskogen syns jeg alltid har vært alt for kort, godt å få bort det verste av gocart preget syns jeg :)

Men litt skuffet over at planene om F1 spec størrelse tydligvis er skrinlagt. Det lå jo som kjent ute en simulasjonsvideo fra 1 runde på banen, og den va helt hinsides alt jeg har sett :D

Generelt syns jeg "U-løkke" bane kun er lagd pga økonomi. Det beste er baner som går i en retning med 'små' korrigeringer, og kun har 2 eller 3 store retningsforandringer, som f.eks Ringen. Denne banen har 6-7 på svært kort tid.

Jeg stusser egentlig litt på hensikten bak designet, men er glad over at det skjer noe på denne fronten i Norge! Det er bane på gang på vestlandet, og i akershus (Røyken?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må være ett eller annet som er rart med proposjonene? Den gamle langsletta ser alt for kort ut synes jeg, hvis man ser hvor tårnet står. Hvor mye lengre enn den gamle banen kommer den til å bli? Synes også de kunne gjort partiet med den nye langsletta morsommere. Får bare håpe de ike bli så store og profesjonelle at ingen har råd til å leie banen nå da...

http://www.rudskogen.no/component/conte ... ogen-.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt syyyyyk den svingen i midt da... der er det jo 250 graders sladd eller noe sånt? heftig drifting er det muligheter for der ja

hehe yes, så syns jeg muren ligger tett på banen overalt. men satser på det ikke blir så nerme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av gamle banen er jo fortsatt der. Mer og lenger strekker + enda flere svinger som dreper venstre fordekk er ikke bra. Svingete partiet i midten ser derimot veldig kult ut!

Det kan jeg se for meg :P

Tror ikke dette blir en nedtur, vil tro det blir bra :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda flere svinger som dreper venstre fordekk er ikke bra.

Det har vel vært snakk om at man skal kjøre motsatt vei på den nye banen, men ikke sikkert at det er 100 % enda. Ser jo ikke slik ut i forhold til av- og påkjøringen til depoet.

Syntest det stort sett ser lovende ut, men litt skuffet over at det er 2 lange sletter (det er jo mer eller mindre rettstrekke den høyresvingen helt til venstre). Gleder meg uansett til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...