Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De burde prøve på å ha minst en dag i uka, det kan leies runder, som på Ringen feks.

Det var et interessant forslag! Absolutt noe de bør vurdere, spør du meg. :)

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
klarer over 200 vis du ikke sladder i breisladden

Nå har jeg endel mindre effekt og er ikke mye til sjåfør, men det raskeste jeg har greid på rudskogen er 158. Forskjellen på det og 200 er enorm.

Skrevet

jeg har mine tvil til at 200 går i en e36 3.2.

jeg har nærmet meg 170 med dårlig langsving. og som nissen sier er det en del igjen til 200. gamle sletta er kort, og man skal bremse.

nissen bremser derimot ikke

Men nå blir det vel så dyrt å leie, at vanlige dags leier kommer det til å bli mindere av. For her i Norge skjønner de ikke Ikea prinsippe på sånne ting.

Selge billig og mye. Setter dem ned bane leia, så er banen bort leid vær dag. I år var det mange ledige dager. Året før, når det var noe billigere, var det få dager ledig. På Våler er det jævla dyrt, og der står banen nesten u rørt.

De burde prøve på å ha minst en dag i uka, det kan leies runder, som på Ringen feks.

De burde jo ha en del kr på bok, siden det ikke er kosta på mye der de siste åra.

redd prisen skvetter opp jeg og. om det skjer vil jeg tro de skyter seg selv i foten. ser for meg en ettermiddag kan bli omtrent 5k dyrere eller noe. da bikker man jo godt 20k for en ettermiddag :shock:

Skrevet

Nye banen takler dobbelt så mange biler på banen før "kø" oppstår.

Da er det plass til dobbelt så mange kjørende :)

Men det er ikke like lett og få med seg dobbelt så mange folk på kjøre treff.

Skrevet

Nå har jeg endel mindre effekt og er ikke mye til sjåfør, men det raskeste jeg har greid på rudskogen er 158. Forskjellen på det og 200 er enorm.

på bmwccn treffet i sommer kjørte "Nautiluz" her på forumet med sin e92 m3. mener å huske at han sa han klarte ca 180 før han hev seg på bremsene, og da bremset han så sent han turte...

Skrevet

150 er i allefall ikke noe problem, mulig jeg så feil. men mener at han i sierran også hadde 200 på sletta.

hk har ikke alt å si da, Utvekslinga er jo vesentlig

Edit: har video når jeg tømmer 3 gir på sletta. da kommer jeg ut i sladd av sletta og bremser opp siden det er bil forran meg. så drar jeg på

3gir = 175/180 så 200 ser jeg ikke på noe problem

Men ikke vet jeg,Skal ikke skryte på meg noe, får teste nestegang

Skrevet

Da har du en grom M3! Når du 180 i 3. gir har du lang utveksling.

er en bil som kjører i GT1 og har et stykke over 500hk. Når ca 210 på speedometeret ser det ut som. Tipper den kjører greit i fra en M3.
Skrevet
Da har du en grom M3! Når du 180 i 3. gir har du lang utveksling.

er en bil som kjører i GT1 og har et stykke over 500hk. Når ca 210 på speedometeret ser det ut som. Tipper den kjører greit i fra en M3.

Tipper jeg også. men når en sierra klarer rett under 200 :lol:

grom ? aldri kjørt m3 du eller ? har jo 170 med org utveksling. har litt annen utveksling ja. husker min 328 med 325 diff, klarte 165 på 3 gir

Skrevet

Men da har du jo tyngre utveksling enn orginalt? Da akser den jo sjelden veldig mye bedre.

Må være en heftig sierra.. men det er jo ikke noe nytt at folk overdriver litt. Vært borti mange som både har bedre rundetider og høyere fart enn meg - selv om de blir greit frakjørt ute på banen. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...