Gå til innhold

Nye banen på rudskogen

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Men da har du jo tyngre utveksling enn orginalt? Da akser den jo sjelden veldig mye bedre.

Må være en heftig sierra.. men det er jo ikke noe nytt at folk overdriver litt. Vært borti mange som både har bedre rundetider og høyere fart enn meg - selv om de blir greit frakjørt ute på banen. :lol:

Nå er ikke jeg typen til å overdrive akkuratt. vis din m3 bare klarer 143 på 3gir, var det noe veldig galt med motoren\utveksling-

at han i sierran bare skrøyt på seg, skal jeg ikke uttale meg noe om. kjenner ikke fyren no serlig.

hvor lang er sletta på rudskogen ? skal ut å teste ikveld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

problemet med rudskogen slik den er pdd. er jo lengden på sletta.

jeg hadde nesten 170 med min e30 og 300hk, så for å komme deg opp til 200 på den korte sletta der så må du ha ganske mye mer effekt, OG grep.

Når 500hk GT1 bil klarer 210 sier det seg selv at e36m3 3.2 ikke klarer 200 på den sletta der. det vil jeg hvertfall se. ikke ta meg for å være stygg, men det er rett og slett BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp har kikket på en del video på youtube, har nok rett. men vet vi tømte 3 gir og la inn 4 før vi bremsa så 180 er mulig! men ingen som vet hvor lang sletta er før svingen ? vi har noen fine sletter på et industriområde jeg skal teste banebilen på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen M3, men Z3n gjør kun 143 på 3. orginalt. 3:15 i diffen og er jo bare en 2.8. Jeg har sittet på med både E36 M3, E46 M3 og CSL samt en 260hk Exige og ingen av de har vært i nærheten av 200. Tror egentlig ingen av dem var noe særlig over 170.

Hører mye morsomme hastigheter, rundetider og bremsepunkter av banefolk. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen M3, men Z3n gjør kun 143 på 3. orginalt. 3:15 i diffen og er jo bare en 2.8. Jeg har sittet på med både E36 M3, E46 M3 og CSL samt en 260hk Exige og ingen av de har vært i nærheten av 200. Tror egentlig ingen av dem var noe særlig over 170.

Hører mye morsomme hastigheter, rundetider og bremsepunkter av banefolk. :mrgreen:

143 ? utrolig lite. kjører med 328 automatdiff på banebilen nå.

yes hører også mye rart, toknok litt i med 200. men rekker jo aldri å kikke på speedo når man kjører. legger jo opp bilen i sladd i 120 ca før sletta og da har vi bremse bra mye så 180 står jeg fast på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...