aottesen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 ...og da kan det nevnes at jeg er overhodet ikke noe mekaniker
Dufniall Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Jeg bruker GS sine xenon look pærer i tåkelyset og de LED pærene fra GS til angel eyes. ] LED pæresett til angel eyes ringer SUPER WHITE ser jo kjempebra ut. Noen som vet hvor mange sett jeg skal bestille? Er det ett per bil eller ett til hver lykt, eller ett til hver ring???
aottesen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 En pære på hver side, og kittene inneholder begge
ogee1 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 En pære på hver side, og kittene inneholder begge Vet du om det er én pære på hver side på de nyeste også? Der lyser vel den indre ringen sterkere enn den ytre?
aottesen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Én pære der også, ja. Innerringen er mindre i diameter, og absoberer/utstråler derfor mer lys..
ogee1 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Én pære der også, ja. Innerringen er mindre i diameter, og absoberer/utstråler derfor mer lys.. OK. Da lærte jeg litt i dag også.
Dufniall Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Ble meget fornøyd med oppgradering av AE Sammenligning Resultat Da er det tåkelysene neste....
snappy79 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 LED takler vel ikke dimming. Når du åpner bilen, og lar være å gå inn, så vil lysene inne i bilen, pluss angel eyes dimme seg ned til null. Da vil vel LED blinke når spenningen går mot null.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå