Gå til innhold

BMW 320CI M-TECH 2003

madinho
 Share

M-tech fanger vs M3 fanger  

19 stemmer

1. 1. M-tech fanger vs M3 fanger

• M-tech fanger
      14
    • M3 fanger
      5

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei! idag når jeg var ute å kjørte lå det selfølgelig en iskomp midt i veien i sving. Den traff på venstre siden av frontfangeren min , og jeg fikk en sprekk på 15 cm ca. Jeg vruderer å få tatt den av å sparkle å lime den. Men har dere noen tips om hvordan jeg kan gjøre det? Hvilket sparkel er best å bruke? Er sinnsykt kjedelig å irriterende!

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde stive den opp bak sprekken med polyester/glassfiber, så den ikke vil sprekke opp på nytt når du har lakkert. Så kan du lime sprekken for sikkerthetsskyld og sparkle over med polyester-sparkel. Fåes kjøpt på alle lakkforhandlere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Ser med en gang at den bilen trenger mørke frontlykter og mørke blinkers! :) det blir bra og ser gjenomført ut sammen med sort grill og sort splittere :)

Også sote alle rutene :)

Blir en kjempe pen helhet på sølvfarget bil!

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det letteste er å gå for Clubsport-splittere, da vil ikke skaden være synlig mer.

Man trenger "kun" mørke blinklys for å få mørke hovedlykter. Det er blinklysene som gjør at hovedlyktene ser lyse ut. Bare ikke kjøp klarglass binklys. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det hadde nok blitt bra med litt mørkere lykter! Men skal først fikse frontfangeren , noen av dere som har noen forslag om hvordan jeg kan fikse den sprekken greiest mulig? Har bestillt splittere , men vil først fiske fangeren sånn at det ikke blir så "jalla mekk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...