knut e Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 skulle så svært lufte ut bilen min her etter skifting av diverse deler. men uansett så får jeg bare en svampete pedal, finnes det noen luftenipler på f.eks abs enheten eller noen andre plasser på disse bilene?
knut e Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 er det virkelig ingen som har et svar på dette?
SweetBMW Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 hvor mye lufta du? kanskje du ikke har fått ut all luft... min pedal ble helt myk også men når vi tråkka igjennom litt så kom det seg
Otis Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Sjekket i TIS og det står ingenting om noen spesiell lufte metode for e32. Så da har du nok ikke fått ut all luft enda. Jeg hadde en gang samme problemet på en Primera jeg hadde. Og der ga jeg opp og kjørte med det i et par uker, for så å prøve igjen. Å da kom lufta ut! Bremsene virker jo, men pedalen tar litt lenger ned. Så det er ikke noe problem.
knut e Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 ok, var igrunn det jeg tippet på, men gadd ikke mer før jeg visste om det var noe i forbindelse med abs da jeg nesten forventet den skulle være litt av en gammel rar type, men da blir det lufting i morgen og salgsannonse på søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå