Tom K Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Wiren til døråpneren i førerdøra har gått av, har hatt av håndtaket og ser at wiren er røket, har GS denne delen ? har prøvd nettbutikken deres men der er det umulig å komme fram i dag, noen som vet prisen på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... door_lock/ Ta delenummer og søk på www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Tok meg ca 1 minutt å finne på gs sine sider.. 90,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Tok meg ca 1 minutt å finne på gs sine sider.. 90,- Hadde jeg kommet inn på GS sine sider så hadde jeg sikkert funnet det jeg også, men jeg kom ikke inn tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå