Gå til innhold

E 38 728ia, min nye godbil!

VegarV
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Enda en E38, det liker jeg :)

Trenger ikke å gjøre så veldig mye med en E38, nesten bare å få fine hjul og senka den så er den fet.

Få rulleomkretsen riktig når du kjøper deg hjul, det er enorme hjul på E38, som er tøft. I forhold til andre biler, så ser det ut som andre kjører med gokart hjul :lol:

Hvor mye har du tenkt å bruke på coilovers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med kongebil :D fargen er sikkert oxford grønn? savner den fargen fra 730n min, knallpen. fin grønnfarge i sollyset, og nesten sort på kvelden :D

kjør på med moderat senk og felger er min mening. ville ikke sotet vinduene på en grønn bil jeg da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å gjøre så veldig mye med en E38, nesten bare å få fine hjul og senka den så er den fet.

Få rulleomkretsen riktig når du kjøper deg hjul, det er enorme hjul på E38, som er tøft. I forhold til andre biler, så ser det ut som andre kjører med gokart hjul :lol:

Ja blir fler og fler:) er stort sett det som er planen og, riktig høyde og noen pene kantfelger;) hadde tenkt å bruke så lite så mulig:p neida, men under 10k må gå ann å få til, men er litt usikker på hva jeg ska gå for..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med kongebil :D fargen er sikkert oxford grønn? savner den fargen fra 730n min, knallpen. fin grønnfarge i sollyset, og nesten sort på kvelden :D

kjør på med moderat senk og felger er min mening. ville ikke sotet vinduene på en grønn bil jeg da men..

Har ikke sjekka farga enda men er ganske så pen. Faktisk tredje grønne bilen jeg har på rad, uten at det er meninga:p Ja blir felg og senk etterhvert;) soting har jeg vurdert litt fram og tilbake, blir uansett ikke før godkjenning av senkesett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått noen liter med ny Castrol olje:) Alltid godt med oljeskift!

Spørsmål:

Den nederste lista under dørene som ikke er lakkert er litt matt i fargen.. Hva bør jeg bruke for å få frem ordentlig svartfarge der?

Hvis den er av plast/hardplast, kan du bruke Owatrol Polytrol eller annen plastfornyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir fler og fler:) er stort sett det som er planen og, riktig høyde og noen pene kantfelger;) hadde tenkt å bruke så lite så mulig:p neida, men under 10k må gå ann å få til, men er litt usikker på hva jeg ska gå for..?

Finnes masse bra med god kvalitet til under 10k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal ha solfilm så å du ha halt frem i hvertfall, ikke bare bakdører og bakrute, kommer til og ta bakruta ganske snart på min, hater den uorginale rullgardina :P

Jeg er enig her, er mye mer gjennomført hvis du kjører soting helt frem.

Etter min mening skal den da være av den lysere sotingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått noen liter med ny Castrol olje:) Alltid godt med oljeskift!

Spørsmål:

Den nederste lista under dørene som ikke er lakkert er litt matt i fargen.. Hva bør jeg bruke for å få frem ordentlig svartfarge der?

Hvis den er av plast/hardplast, kan du bruke Owatrol Polytrol eller annen plastfornyer.

Okei, er vel ikke akkurat hardplast men et slafgs mjukt overlag..Får teste ut litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal ha solfilm så å du ha halt frem i hvertfall, ikke bare bakdører og bakrute, kommer til og ta bakruta ganske snart på min, hater den uorginale rullgardina :P

Jeg er enig her, er mye mer gjennomført hvis du kjører soting helt frem.

Etter min mening skal den da være av den lysere sotingen.

Ja er også det som er planen;) Men soting kommer etter senk, så de ikke bryr seg med sotinga helt fram:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var søndagen brukt til noe fornuftig:

Fjerna telefonen ved gir stanga og blitt kvitt skranglinger som jeg har irritert meg over lang tid!

Har lenge hørt en slags skrangling over høyre hjulbue bak, men aldri helt klart å skjønne hvor det kommer fra.. Visste seg å være lokket over batteriet som var litt løst:) Blir paranoid og litt gal av å høre skrangling og ikke vite hvor det kommer fra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var søndagen brukt til noe fornuftig:

Fjerna telefonen ved gir stanga og blitt kvitt skranglinger som jeg har irritert meg over lang tid!

Har lenge hørt en slags skrangling over høyre hjulbue bak, men aldri helt klart å skjønne hvor det kommer fra.. Visste seg å være lokket over batteriet som var litt løst:) Blir paranoid og litt gal av å høre skrangling og ikke vite hvor det kommer fra:P

Er jo så stilt i disse bilene, så man hører jo alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...