Fekzen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Ser veldig bra ut tror det er lettere og få den godkjent uten chip?Men det kan monteres etterpå vill ikek ha noe mere en 0,6 i ladetrykk.. ha hørt at motorene ikke er så holdbare over det? prøver og holde prisene litt ned til jeg får godkjent det.. heller koste på litt etter vert etterpå Har man først klart og godkjenne med turbo tror jeg det er letter og gjøre om på det i ettertid:P Jo du får isåfall köra med så mycket du kan original och bara ladda lite lite tex 0,3-0,4 för då kan du få bra värden osv i besiktningen. Men ska du ladda mer behöver du större spridare och då behövs chipet dels för att blandningen och avgasvärden ska bli bättre samt även det att tändningen är backad så att motorn tål laddtryck över 0,3-0,4 bar. Det är många som kör orörd motor och laddar 0,8-1 bar med Turbochip så verkar hålla rättså bra! Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ja, men da blir det bra:) kjøpte meg 325 i dag:) bil jeg kan bruke mens jeg skrur:) har ikke chile til den? pris? m50 motor. 92 modell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 What? Hvordan får du det godkjent? Har selv turbomata b20, men ga opp da de motarbeidet meg så hinsides. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 har du bygd motoren og bilen før du søkte om godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Jeg søkte i god tid før jeg begynte å bygge, men det var såpass lite håp. De maste om avgassmålinger i tyskland og papirer på understell uansett hvordan jeg prøvde å legge fram forskjellige løsninger. Så det endte med at jeg fikk mer enn nok av paragrafrytterne der, så jeg ga faen og bygde likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 hehe.. stemmer.. fikk beskjed over telefon.. ikke skriftlig, det dokumentet venter jeg på.. men han sa at hvis jeg brukte orginal motorstyring med lambda og sånt så hvoldt det med en vanlig avgasmåling som på EU kontrold. flytte understell fra donorbil var greit, men måtte ha bevis fra BMW norge eløer noe på at det var samme karosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Alt annet en skriftlig godjenning gjelder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 fult klar over det.. har skrevet det litt før her og at jeg har det ikke skriftlig.. venter på svar.. men har fått beskjed om at søknadden er under behandling.. og var han som skulle behandle søknadden jeg snakka med på telefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 okay, la meg høre hvordan det går da Skriftlig er et krav, da de sier litt av hvert nedpå der. Har du ikke bekreftelsen skriftlig, så kan de fort slå seg vrang når du kommer og skal godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 okay, la meg høre hvordan det går da Skriftlig er et krav, da de sier litt av hvert nedpå der. Har du ikke bekreftelsen skriftlig, så kan de fort slå seg vrang når du kommer og skal godkjenne. Ja de er ikke helt gode.. Men håper på og få dette i box:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hvordan går det med søknaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Hvordan går det med søknaden? Har det på mail at det skal holde med vanelig avgasmåling men sliter veldig med og få tak i dokumentasjon på at schassiet på 325'n og 318 er likt for og få den godkjent med det understellet.. men ha fukusert mere på og få istand 325'n nå i det siste.. så ting går litt sakte her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå