Gå til innhold

Sprek bil mot veldig sprek bil - litt forskjell?

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

jeg ble sykt imponert over veyron, tung slede med utveksling til langt over 400km og enda så holder den så bra følge med letta racebiler uten komfort og med MASSE hk.

Ingen bil imponerer mer, aldri sett noen som imponerer mer faktisk. Hadde det vært 300-400m til så hadde skyline tapt, du ser med en gang han bremser så er veyron ved siden av:)

guddommelig bil, tidenes heftigste, ikke peneste, men den er jo heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De nye R35 GT-Rene med 800 hk har begynt å poppe opp her og der... Baby Veyrons...

Det som imponerer meg mer er gærningene med sinnsyke budsjetter i USA som skamtrimmer Gallardoer (1500 AWHP). Du skal ha en RIMELIG spesiell bil for å stikke av fra noe sånt.

Går noen 996 Turboer også i det landet, med 700-900 awhp og de spiser 700-800 hk Supraer til frokost. Sinnsyk heftig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett litt på desse Heffner Lamborghiniene, men like film fra kjøring i gatene og sånn. Der man ser hvordan de egentlig går. Er stort sett tomgang og dyno det går i...boring.

Underground Racing TT Gallardo skal du søke på... Enda verre enn Heffner sine... Finnes et klipp der en fra Heffner vs en fra UR. Det er laaangt fra boring...

Og jeg skjønner absolutt ikke vitsen med disse "XXXXX vs. Veyron" klippene. Den bilen klarer kvartmila på mellom 10,5-11,00 sek og det finnes nok av gatebiler der ute (kanskje ikke i vår del av verden men) som klarer bedre tall - selvsagt kan den bli "voldtatt" av trimma biler... Forskjellen er bare turbolag fra helvete, stabilitet etter 250 km/t, toppfart, kvalitet, at bilen garantert ikke vil flippe rundt ved topphastighet, at bilen og girkassa vil tåle 20 års bruk++++++ :roll:

Standard bil mot standard bil i samme klasse, eller trimmet bil mot trimmet bil i samme klasse, takk. Husker ved YouTubes barndom... Da var Ferrari F355 og 360 Modena vs. diverse Hondaer spennende (jeg er fan av begge merkene, kanskje enda mer av Honda)... Apples and oranges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en orginal AMG mot orginal csl, og dette er ganske så likt, ikke slik som den super turbodisel.com viste. og stor forskjell på antall hester er også, ok den er tyngere men er ikke supra også tunge biler? derfor ville eg tro den har mer enn 500 hk under panseret slik som den supraen ræste ifrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...