Gå til innhold

Min E30 318is

KristianF
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil idag :)

Har blitt fostra opp i en VAG-familie, men har alltid likt designet på gamle BMWer, og etter å ha prøvd litt E28 og E30, fant jeg ut at måtte ha meg en, det var bare det å finne den riktige.

Så etter å ha prøvekjørt og besiktiget 4-5 shabby eksemplarer, spotta jeg denne bilen her i byen og tenkte at "denne vil jeg ha".

Før jeg overhodet fikk tid til å ringe til eieren, lå bilen plutselig på Autodb, og da er det klart at en handler.

Bilen er en 1990modell 318IS, gått rundt 260000 km, nesten ikke rust i det hele tatt.

Planen fremover blir å handle grøftelys, noen fete sommerfelger og generelt holde den i god og tilnærmet original stand, kommer nok ikke noe juggel på denne her. :)

Vurderer også å handle originale chroma nyrer - kjører du gammal BMW skal folk se det på lang avstand, IMO. 8)

Flere og bedre bilder kommer en dag været tillater det, til ruskebruk har en jo Golf.. 8)

IMG_4032sensurert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flere bilder når jeg får skilt på bilen igjen, biltilsynet likte ikke fjærene mine.. :D

Selgern som sto for å få den godkjent med senk ifølge kontrakta, så han har den nå og skal godkjenne med originalfjærer. Så blir det vel forhåpentligvis 60/40 senk til våren, sammen med nye felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...