Hawkon88 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 bestillt litt deler.. Fra turner motorsport: stålomspunne bremseslanger front subframe reinforcement kit rear swaybar reinforcement kit rear shock mounts aluminium/rubber fra Brakes.no ebc yellowstuff R fra koed håndbrems kabler nye ankerplater bak¨ bremserørsett alle klips til bremserør utløserlager girkasse oppheng (har tenkt fram en patent jeg skal teste ut..) panserforlenger.. Det går hvertfall penger når man bygger bil. ca 2000 på brakes, 3400 på koed og 468dollar før moms. men nå er det meste som trengs for å bli ferdig kjøpt inn. Eneste jeg kan komme på er litt lakk innvendig og noen an-koblinger++. Bør ikke være mye mer enn 1000kr som står igjen nå før jeg kan ha bilen kjørbar igjen.
Hawkon88 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 yeeh.. 1år har gått (!) fikk en samboer over natten ila sommeren2012, mye jobb i høst og dårlig med prioritering på e30. Jeg flyttet inn i nytt (les: gammelt) hus med dobbel garasje nå i februar, og har endelig kommet ordentlig i orden. Tatt det mest forefallende i hagen ila våren, så nå kan e30en prioriteres igjen..
Hawkon88 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Joda, arbeidslysten er så smått kommet tilbake.. Går desverre mye i overtid om dagene, men bilen er ikke glemt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå