bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Veit at den skal pendle mellom 0 og 1 volt.. men hvor måler du det? sån praktisk.. er jo 4 ledninger, mellom hvilke, og hvor gjør du det? sonda skal være koblet til lednings nettet og motoren skal gå samtidig eller? Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Er det på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Tatt fra Autodata 3.14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Tatt fra Autodata 3.14 har du prøvd detta? er det direkte på lambasonda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Nei, jeg har ikke prøvd det, men det er ikke farlig altså. Nei, det er ikke direkte på lambdaen, men på kontakten som går til lambda. Du plugger den av ved lambdaen eller en plass tidligere om du får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Nei, jeg har ikke prøvd det, men det er ikke farlig altså.Nei, det er ikke direkte på lambdaen, men på kontakten som går til lambda. Du plugger den av ved lambdaen eller en plass tidligere om du får det til. så må finne et sted jeg får målt men den er tilkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Nei, jeg har ikke prøvd det, men det er ikke farlig altså.Nei, det er ikke direkte på lambdaen, men på kontakten som går til lambda. Du plugger den av ved lambdaen eller en plass tidligere om du får det til. så må finne et sted jeg får målt men den er tilkoblet? Eller mener du at jeg skal måle på pluggen til lambdaen? koble den ut og måle i pluggen..? så lambdaen ikke er tilkoblet noe mens jeg måler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Ikke i dette tilfellet her nei. Med den metoden jeg gav deg nå så måler du om lambdaen for korrekt signal fra ECU. Skal du måle om lambdaen er i orden så må du måle slik; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Ikke i dette tilfellet her nei. Med den metoden jeg gav deg nå så måler du om lambdaen for korrekt signal fra ECU. Skal du måle om lambdaen er i orden så må du måle slik; Åja, da skjønner jeg mere;) Tusen takk for Info:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hehe, en kompis hadde misstanker om at sonden hans fusket. Så leste et sted på nettet at og legge sonden i 96% sprit kunne fikse problemet. Så han spradet ned på apoteket og ba om 96% sprit. Apotekeren sa "Har du resept?" Kompissen: Nei Apotekeren: da må du til legen å få resept, jeg kan ikke selge deg det uten resept. Kompissen: Skal jeg dra til legen å si at bilen min er syk? Apotekeren: hmm, ja du må nesten det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå