bmwfan Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Har et problem med at i check controllen så kommer det opp at bakdøra ikke er lukket, mens den egentlig er det. Bilen er en 2000mod. Dette kom samtidig med at vinduspusseren/spylinga sluttet å virke. Demontere pussermekanismen i glassvinduet for å løse opp vinduspusseren. Kan virke som det er en sensor for glasset som er til å åpne, slik at hvis man har det åpnet så virker ikke spylinga, og selvsagt ikke pusseren i og med at den er mekanisk frakopplet. Skulle se om skiva som blir drevet av pussermotoren beveget seg,(den som tappen fra pusseren går nedi) men da virket den ikke. Så lukket jeg vinduet, og da hørte jeg during nedi der. Så det virker nesten som det er en sensor.. Men nå virker ingenting, så det virker som jeg har gjort et eller annet når jeg demonterte pusseren i vinduet, men jeg så ingen føler, og skrudde alt sammen igjen, som det var. Men hvor sitter denne sensoren eventuelt..???
Otis Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Mener å huske at dette gjaldt denne "mikro"bryteren som sitter i håndtaket til bakluka. Søk her inne på bimmers og du finner noen svar på lignende problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå