Kvasi Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Vifta i bilen min er i ferd med å ta selvmord og jeg trenger ei "ny" Noen som har ei å selge? Målene på den som passer er: 25CM lengde/bredde inkl skovlene 102mm diam på skovlene 62mm bredde på skovlene 13cm bredde mellom skovlene Diameter på motorhuset fikk jeg ikke målt da skyvelæret ble tomt for strøm, men jeg har nettop kjøpt ei som ikke passet og den er 62mm utvendig. Min er en dæsj mindre. Bilen er en -89 IX touring uten klima hvis noen har peil, jeg blir mer og mer confused jo mer jeg styrer med dette.. :/ Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Er 2 typer til E30. Regner med det er denne du trenger "64111373766" Koster 1400,- ny på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå