SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Kom E46 coupe noen gang med oppvarmet ratt? Fant på E46Fanatics noen som retrofitta det gamle 4 eikers rattet fra en 5serie E39 til E46 med varme, men ingen av de andre sportsratta har varme i seg? Eller? Kunne godt tenkt meg dette ellers må jeg begynne med kjørehansker om vintern, eller Alcantara ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Wow Hvem ere som frivillig setter bussrattet fra e39 inn i bilen sin a? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Nei det var akkurat derfor jeg spurte om Sportratta kom med varme noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Såvidt jeg vet, så er det kun standard rattet i e39 som kom med varme. Dette gjelder også for det nye rattet i 2002. Og det er jo faktisk litt mindre enn det som ellers var i bruk fra 95-2001. Bittelitt tykkere også, men litt rart airbag, synes nå jeg da. Jeg monterte varmeratt i min bil, og jeg har tenkt å kjøpe et nytt M-ratt til sommer bruk. Også bytter jeg bare til vinteren. Det er jo ikke mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå