Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Skal følge med her.. Har bestilt nesten samme turbo selv, 6265 billett bb..

Hadde tenkt å montere turboen under med ppfs grenrør men er ikke sikker på hva som er best eller enklest å få til? E36 det og..

Skal love deg den turboen e effektiv, nesten for mykje i forhold til ka eg ville legge meg på. Ga så mykje effekt at eg kjem til å ta ut motoren å montere H-profil staker. Ang. montering e da nok ka ein foretrekker. Toppmontert med grenrøret som eg brukte så er da greit med plass, må bygge om Wastegate, trangt med tanke på luftfilter 4".

Men går greit. Om ein velger bunnmont så har ein jo litt styr med oljeretur, Men e jo tøft når ein opner panser å nesten ikkje ser ant. til turbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, planen her er smidde stempel og H staker med en gang, så slipper jeg kanskje å ta det opp igjen.

Men den blir nok ikke ferdig til sommeren, men handler inn litt etterhvert, S50B30 motoren jeg skal bygge på..

Ble også rådet til å kjøre på E 85 av ppf.

Blir spennende å føge med på prosjektet ditt, legg ut mye bilder så jeg har litt innspirasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo stemmer det, monterte ny ved turbo konv. Men likte ikkje trykk ;)

Ja må få sving på den no, mykje å rekke over i vinter :)

Skal inn med bur, hadde håpet på det breddekitet som er avbilda lenger oppe.

Kjipt å montere folien uten det,, men må sei da er vurdert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, utrolig flott prosjekt.

Og det andre, er at jeg er helt enig med OLEZZ.

Mls er vanskelig, hadde mls en gang den var tett helt til bremsebenken den og.

Den begynte å lekke ved 1.4 bar.

Original pakning og o.ringe blokka, alldri vært noe problem. Selv opp til 2,4bar ladetrykk.

Ellers har man jo copperring pakningene til ppf.

Og det toppmonterte grenrøret ser veldig likt ut det vi selger for tiden :)

Bare våres er lagd i 316 stål og 2,4mm tykkelse på godset.

Har sett på det grenrøret du har og de er knall! Eneste minuset er at turbo kommer langt frem da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, utrolig flott prosjekt.

Og det andre, er at jeg er helt enig med OLEZZ.

Mls er vanskelig, hadde mls en gang den var tett helt til bremsebenken den og.

Den begynte å lekke ved 1.4 bar.

Original pakning og o.ringe blokka, alldri vært noe problem. Selv opp til 2,4bar ladetrykk.

Ellers har man jo copperring pakningene til ppf.

Og det toppmonterte grenrøret ser veldig likt ut det vi selger for tiden :)

Bare våres er lagd i 316 stål og 2,4mm tykkelse på godset.

Har sett på det grenrøret du har og de er knall! Eneste minuset er at turbo kommer langt frem da..

Ja, er nok eit poeng ang, o-ringe, men er lite gods mellom syl vegger veit ikkje kor mykje plass det må være mellom ringer??

Veit det er fleire som kjører med MLS på bar i trykk og er der eg har tenkt å legge meg :) Vil gi da ein kjangs til ;) hehe

Ang dei grenrøra er eg veldig fornøyd, som sagt kjem litt langt frem. Men ikkje verre enn at da går etter at wastegaten er flytta bak, + det er veldig lite tilpassing når det gjelder karosseriet noko som er ++++ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då ser da endelig ut til at det skal ordnes eg med GT500 kit, etter sinnsjukt mykje mailing att og fram og leiting på nett :)

0hu7ln4uru26o2iz7ehd.jpg

Men eg skal kjøre denne dekoren, Sterlingsilber - metallic, svart tak, motorrom, bur/ interiør og vinge bak :) FINA er byttet ut med AGIP ;)

58m366xbpsto57fkabbb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...