Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Makan å man koster på gammele "dritt"biler da :applause:

Har du takluke fra før ? Ellers blir det ikke 30 kg i reduksjon, dessverre. :shock:

Jeg har veid alt på 135en, den har glass luke, der sparte jeg 30 kg. :D

Hehe, måkje snakke høgt om det ein gang !! :lol:

Er takluke derfor dette blir gjort ja, er ikkje så glad i det er vi vel ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan å man koster på gammele "dritt"biler da :applause:

Har du takluke fra før ? Ellers blir det ikke 30 kg i reduksjon, dessverre. :shock:

Jeg har veid alt på 135en, den har glass luke, der sparte jeg 30 kg. :D

Trur du har øsa i deg litt for mykje løysemiddel eg [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden takluke stadig er oppe til diskusjon her (på bimmers) Det hadde vært veldig interessant å sett forskjell på rundetidene deres med og uten.

Kutt ned på totalvekt er logisk, men jeg sliter med å tro at prisen/jobben på å bytte tak forsvarer seg på den kjøringa folk flest driver med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden takluke stadig er oppe til diskusjon her (på bimmers) Det hadde vært veldig interessant å sett forskjell på rundetidene deres med og uten.

Kutt ned på totalvekt er logisk, men jeg sliter med å tro at prisen/jobben på å bytte tak forsvarer seg på den kjøringa folk flest driver med..

Hehe, den der har eg ventet på!!! :applause: Men så lenge det er snakk om ein rein bane bil vil eg nok påstå at dette er verdt kvar krone!! Ville nok ikkje gjort dette på ein ''kompi bil'' Bane/vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden takluke stadig er oppe til diskusjon her (på bimmers) Det hadde vært veldig interessant å sett forskjell på rundetidene deres med og uten.

Kutt ned på totalvekt er logisk, men jeg sliter med å tro at prisen/jobben på å bytte tak forsvarer seg på den kjøringa folk flest driver med..

Jeg tror ikke at det er en "racer" som skriver disse ordene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kutte 30 kg som sitter høyt på bilen ved å bytte taket er "billig" både i pris og arbeidstimer når man søker optimale kjøre egenskaper. Er nok en del andre ting som jeg ville stilt spørsmål til før det :D

At det gjøres oppgraderinger rundt om som ikke nødvendigvis gir de største utslagene på rundetider eller annen ytelse er helt sikkert, men det handler jo også om følelse for det man bygger.. Noen samler på gamle frimerker og andre bygger overgromme biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...