Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Når man letter en bil, tar man en del der det fins noe kg å ta vekk.

Driver man med bane biler ol, er det ikke snakk om lønnsomhet, så ofte. :D

Å ja, en bil blir mere lettkjørt, og ikke minst slites det mindre på utsatte deler ved mindre vekt osv osv.

Holder grom standard på Husnes bila nå :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på helheta i en banebil så klart. Både når det gjelder utseende, magefølelse og "job well done" så var selvsagt ikke kritikk til hverken deg eller Yngve. Når alt annet er på høyeste nivå vil man selvsagt ha alt så gromt som mulig.

Men, jeg tviler fremdeles litt på at noen kan diske opp med målbare forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden takluke stadig er oppe til diskusjon her (på bimmers) Det hadde vært veldig interessant å sett forskjell på rundetidene deres med og uten.

Kutt ned på totalvekt er logisk, men jeg sliter med å tro at prisen/jobben på å bytte tak forsvarer seg på den kjøringa folk flest driver med..

Jeg tror ikke at det er en "racer" som skriver disse ordene!!

Er du en "racer" ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer litt over alt på bilen om dagen, ikkje dei store tinga men må gjøres lell.. :)

Ferdig å sveise inn forsterkninger på svingarms innfestningene, men venter på deler fra PeeBee så har hoppet videre.

Flyttet spakestelet lengre bak å gjort om på innfestninga.

E4715A59-A6BE-4AB9-84A4-D0953B3CD5E1-1118-0000017EC43C4256.jpg

Har så vidt sett litt på korleis eg ska lage til undertray, skal bygge ein del om på "prototypen" :)

9CC5FD89-A99E-4328-B747-0397463CA1E6-1118-0000017ECE37E5AE.jpg

22BD9A80-8EF4-4D4D-9835-34B534D5E162-1118-0000017EC96181A7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er undertray laget av Carbon? Hvor mye veier det?

Dette er ikkje laget i carbon, tanken va å bygge videre på dette skjøl. Men går fint å ordne det om du ønsker i carbon. Har ikkje vekt, men kan få gjort det i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Kommer bilen til å kunne kjøre opp ned i en tunnel om du har 200km/t?;)

Lett.. :lol: Gjort noko meir du?

:D Jeg holder på vettu:) Jeg må jo lage brede skjermer og ny front i tillegg til splitter...hehe:)

Funne bra løysing på overgang skjerm front fanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lenge siden en update.

Åssen går det her da?

Er ikkje dei store tinga som blir gjort om dagen, fått byttet rattakselforingen med lager.

Holder på med nytt innfestning punkt på vinga bak.

Lite "nytt" som har blitt gjort, men kommer update så snart det er gjort litt "viktige" ting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...