///Naitsirk Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Skills på han som har bygd den der. Litt synd han ikke brukte ferdighetene sine på mer fornuftige ting..
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Skills på han som har bygd den der. Litt synd han ikke brukte ferdighetene sine på mer fornuftige ting.. Meget godt beskrevet..!!! Hadde heller brukt en trehjulssykkel i stedet for denne... For den var ufattelig stygg!
bmwkizn Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg er TOLTALT sikker og overbevist om at eieren av denne bilen er tilbakestående. Eller det er faktisk Stygt å sammenligne tilbakestående personer med han karen her..Han der er MYE seinere enn de mest tilbakestående personene i verden samlet...
LinkE34 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 ta medfart og kjør bilen vannrett inn i helvette sier eg
asv Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 hmm, trodde engang jeg kjørte bak en litt rar civic engang.. viste seg at det var en e46 der skilthullet og de indre lyktene på bakluka var fjerna og sveiset igjen.. men nå begynner jeg å tro at det kan ha vert denne her jeg kjørte bak
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Fyttigrisen!!! Den var jo bare kvalm! Lurer veldig på hva som får folk til å bygge om Civicen sin, som i utgangspunktet er en gørr tragisk bil til en M3?
NBCustom Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 haha. at folk i heletatt gidder å prøve.. ikke for å vere rasshøl, men jeg blir regelrett lei meg på vegne av eieren.. stakkars mann, for mye fritid og planetens dårligste smak.
Wacman Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Hahah! Klassiker! Må si meg enig med //Naitsirk her jeg ass,denne fyren burde funnet på noe annet.. Bygd olabiler ellerno'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå