Eivimath Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 (endret) Tenkte jeg kunne vise frem førstebilen min!Det er en BMW 520i E39 1999 mod, manuell med veldig beskjeden utstyrsliste, mangler blandt annet koppholdere og setevarmere! Men men, jeg er storfornøy med den Bilen har trilla snaue 160000 og det virker som den er i veldig god stand.Planer for bilen foreløbig er nye lykter (gjort) og senk/felg (litt usikker på hva, men kanskje dere har noe lurt å foreslå?), ellers blir det litt småting og stell Sånn så den ut da jeg hentet den, helt orginal:Interiør (bilder fra annonse):Fikk en liten pakke på posten her om dagen:Og det resulterte i dette:Litt forskjell? (Ja, jeg vet den er skitten hehe)Satt forresten på ny sort facelift grill og:Setter pris på kommentarer, både ris og ros Endret Desember 17, 2015 av Eivimath Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Nye skilter er forresten bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Gratulerer med kjempe førstebil! Virker som du er i akkurat samme situasjon som meg, student med Bmw 520 E39 som førstebil Ser du har gjort noen like updates og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Pen bil! Hvor bestillte du lyktene? Er du fornøyd med dem? Skal bestille selv etterhvert, men er ikke sikker på hvilken type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 bestill fra koed.no. billigere enn gs;) pen bil btw:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Pen bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Tusen takk! Jeg bestilte fra Koed, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Jeg lurer på en sak; Når jeg låser opp og igjen så lyser ingen blinklys, og det hadde hvert litt greit å ha Noen som vet hvordan jeg kan få til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Fikk på nye skilter i går, ble veldig mye bedre! ( Litt kaldt for å vaske bilen desverre :/ ) Bilen ble også veldig lav og VELDIG stiv da begge framdemperne mine frøs... Det hjalp etter en times tid i garasje og den har vært fin siden, men burde nok kjøpe meg nye dempere! Kanskje en god unskyldning for coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 gratulerer med fin bil! er det facelift hella-lykter eller depo-lyktene? masse mods som jeg kan anbefale, som m5-fangere, eksos, ditten og datten, men synes e39 blir finere og finere original også! så føl litt på det og prør å holde den så clean som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Takk takk! Det er hella foran og Depo bak Jeg har veldig lyst på m plast, men litt dårlig med penger nå så det får vente hehe... Men skal prøve å holde den clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 hvor mye ga du for de hellalyktene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hella lyktene kjøpes på koed til en ca 3800kr.. Forøvrig en meget pen bil. Lyktene gjorde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Med moms og frakt blir det Ca 4600 Det gjør seg utrolig mye med lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Prisen på 3750,- er inkludert moms, hvis du har bestilt fra den norske Koed selvsagt Frakten er ikke på mer enn 170 for lyktene, dvs. rundt 4000,- ferdig levert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå