Gå til innhold

Mye eksos røyk fra kalde Bmw motorer...

Anbefalte innlegg

Skrevet
ryker voldsomt av 7ern min iaffal. gjorde det med den forrige også... blir kvalm av å stå bak den. skal ikke stå der så lenge før det setter seg lukt i klærne iaffa :P derfor jeg har den, miljøbil :twisted::P

samme på e34n og igrunn, min ikke like ille. halve motoren dog..

må jo ikke stå bak bilen da, født i går eller:P

ja ryker mye av disse er nesten flaut når en ska ut på storveien med kald motor serjo ut som noe er galt med bilen.

hadde en 525i e34 herjebil i fjord det røyk ganke got i -30 å masse tyn på kald motor

skal jeg slå av bilen bare jeg skal skifte cd`r, hente/legge noe baki osv da? :P men driter i det jeg. bilen er satt inn til vinteren så :wink:

Skrevet
ryker voldsomt av 7ern min iaffal. gjorde det med den forrige også... blir kvalm av å stå bak den. skal ikke stå der så lenge før det setter seg lukt i klærne iaffa :P derfor jeg har den, miljøbil :twisted::P

samme på e34n og igrunn, min ikke like ille. halve motoren dog..

må jo ikke stå bak bilen da, født i går eller:P

ja ryker mye av disse er nesten flaut når en ska ut på storveien med kald motor serjo ut som noe er galt med bilen.

hadde en 525i e34 herjebil i fjord det røyk ganke got i -30 å masse tyn på kald motor

skal jeg slå av bilen bare jeg skal skifte cd`r, hente/legge noe baki osv da? :P men driter i det jeg. bilen er satt inn til vinteren så :wink:

ikke dumt det så ut som du hadde brukt lit tid på 7føren din ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...