Robin L Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 ryker voldsomt av 7ern min iaffal. gjorde det med den forrige også... blir kvalm av å stå bak den. skal ikke stå der så lenge før det setter seg lukt i klærne iaffa derfor jeg har den, miljøbil samme på e34n og igrunn, min ikke like ille. halve motoren dog.. må jo ikke stå bak bilen da, født i går eller:P ja ryker mye av disse er nesten flaut når en ska ut på storveien med kald motor serjo ut som noe er galt med bilen. hadde en 525i e34 herjebil i fjord det røyk ganke got i -30 å masse tyn på kald motor skal jeg slå av bilen bare jeg skal skifte cd`r, hente/legge noe baki osv da? men driter i det jeg. bilen er satt inn til vinteren så
Ripper87 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 ryker voldsomt av 7ern min iaffal. gjorde det med den forrige også... blir kvalm av å stå bak den. skal ikke stå der så lenge før det setter seg lukt i klærne iaffa derfor jeg har den, miljøbil samme på e34n og igrunn, min ikke like ille. halve motoren dog.. må jo ikke stå bak bilen da, født i går eller:P ja ryker mye av disse er nesten flaut når en ska ut på storveien med kald motor serjo ut som noe er galt med bilen. hadde en 525i e34 herjebil i fjord det røyk ganke got i -30 å masse tyn på kald motor skal jeg slå av bilen bare jeg skal skifte cd`r, hente/legge noe baki osv da? men driter i det jeg. bilen er satt inn til vinteren så ikke dumt det så ut som du hadde brukt lit tid på 7føren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå