Hoem Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Selger unna bmwdelene mine nå og har disse felgene til salgs. Står dekk på som er ok. Flassing i klarlakk, ellers greie!Q Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 pris du tenkte på da? sleng ut ett bilde da. gått lei av bmwn helt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Tror jeg betalte 8000 for noen måneder siden, så 6-7k? Vel, skjedde mye forandringer og etter jeg hadde bygget ferdig 540ien med kompressor, 6trinns, 750 brems og bilstein/alpina understell hadde jeg det ultimate man kunne ha på e34 i mine øyne og derfor var det ikke mer å gjøre med den og etter jeg kjøpte land cruiser for hengertrekking ble bmwen en bil som var utrolig lite nyttig. Klarte ikke å forsvare den siden land cruiseren har også 5 seter og betraktlig mer plass osv osv, Prøvde med at kvinnfolket skulle bruke den, men hun syntes den var litt for voldsom mtp kreftene og derfor måtte den gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Off, ikke la kjerringa styre alt! Gratis bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 hmm. må tenke litt på disse må nesten få skilt på bilen før jeg handler felger tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Beklager for at jeg har vært sen, men nå kommer bilder. Fant ett sår på felgene. har lokkene og nøkkel også. 1; 2: 3: 4: 4 skade: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 hvilken bredde er det på disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 8,5 og 9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoomasi Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 ET på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 22 foran tror jeg og 24 bak. Usikker, søk opp biturboen på nett og se hva de var levert med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hadde vært en fordel og vasket felgene før bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 24 bak og 12 fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Ja ser den, har desverre ikke fått tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja ser den, har desverre ikke fått tid. Interessert i å bytte disse i noe...? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå