haraldsenracing Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 G-RACING : takk for det bmwe30is: ingen komentar:P, eg som hadde ein Gn ja har du gosykkelen endå ?? Lapin Kulta: begynne å komme seg ;P hehe bestilte litt nye klips og div deksler til M3 i sist veka som nu er komt i hus dekselet som dekker over ledningsnette inn mot cupe vifta har ei lita sprekke så den motte byttast ut, viktig at det ser pent ut nå ein opner panseret. tanken til kjølevannet ser ut som ny men lure i å kjøpa ny spylevesketank for den har falma litt med åra. kjølevifta er fjerna og erstatta med elvifta så må få tak i ny eller brukt ein plass og fjerne el.vifta igjen slik at det blir orginalt igjen. er montert nåko eksta alarm greier og som eg skal riva ut , i tilegg til eit eksta nøkkelhull og på v.dør som ikkje ser ut månaskin! dette skal fjernast før lakk.
bmwe30is Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 hehe, nei men kjenner han som har den nå, og den lever i beste velgående enda
haraldsenracing Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 er på tide med ein oppdatering nu fant eg ut har jobba me den blå dei siste veken for å få den i samen. vente på ny vannpompa,fordlerlokk og rotor til motoren som eg håper kjem i begynnelsen i neste veka, så eg kan hiva den oppi. har overhalt toppen med nye tettnigar og slipt ventilsetene litt. har montert opp forstilling og bakstilling der det mesta er nytt. nye powerflex foringer over alt, hjulagrer framme og bak + sjold. nye bremserøyr på heile bilen , nyoverhalte bremsecaliprar framme og bak , nye opphengskuler og endeledd. innvendig har eg monter i m-tech interiør eg hadde på lager og svart gulvteppe. har ikkje montert taktrekk enda p.g.a det eg har liggande ikkje heilt strøke så er på jakt etter eit som er brukande. lakka hartge fangerane og lippa på bakluka i helga og monterte det på, så nå er det kun motoren som mangla før den e komplett:) har og fått heim M3`en trygt i garasjen høgre innerhjulbue nye foringar, hjullagrer,bremsesjold og ny olja i diffen gobilane oppleina:), men trang om plassen:P 885 topp med nyslipte ventilar og tettnigar + kvasscam montering av hartge bakfangar montering av hartge plast på stålfangaren
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Tøft med rødt teppe. Burde kjøpe sånn skinn fornyer, da blir det røde intr fint igjen. Hvordan bremser er de gule der ?
SSM Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Tror jeg fant ut det måtte være K-Sport/D2/XYZ....
Vegah Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Greit å ha noe å velge i mellom Ser hvirkelig bra ut !
haraldsenracing Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 bremsen funker bra dei jaffal når eg berre e vant me vanlige 325i bremser, va stor forskjell kan du sei. kjem jedna te å importera ny førar og passajerstol fra tyskland, for trur eg vil behalda det rauda interiøre sio det er orginalt i bilen.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Fin samling dette ka farge er den blå e30'n ? var veldig lik estoril blau men ikkje fullt so mykje metallic ?
e30 tic Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Se der ja, blei bra det, kjekt å se at hartge plasten kom te nytta!
haraldsenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 er ein oplel safira farge eg har lakka den i . hete opelblaÜ metallic viss eg ikkje huska feil. blei bra me hartge plasten ja ska jekka opp m3 i dag og sjekka ka merke frambremsen e . har ikkje gjort det endå sio eg kun har holdt på me rust fjerning bak på den og brukt tid på å få den blå i samen.
haraldsenracing Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 oppdatering etter veka som er godt og helga:) har fåt i samen 2,5 motoren og lødd den oppi den blå fekk tatt ein liten prøvetur på lørdags kveld, og alt ser ut til å funka fint samtidig så den virka tigth og fin som eg rekna med siden alt eg nytt i undrerstell:P kun spissinga som må justerast nu før alt er 100% . det som ikkje funker nu er lyse i instrumentpanelet, bensinmålaren og speedometeret, så ska sjå ove alt under dashbordet at alt er som det skal, og sjekke at pærene i instrumentpanelet virke. er konge og endelig kunne kjøre den igjen siden den ikkje har vore på veien på 3 år liten pakke fra koed med div kansk . handla kvite binks framme til e36`en og har monter dei og i helga. har lekt litt me tanken på å bygga tubo i e36`en , sjøl om det berre e ein 1,6 fekk ein 1,9tdi t2 tubo fra ein golf 4 av ein kompis som eg skal bruka i tilfelle. har fått tak i div anna knask og som skal brukast under ombygging. kjem til å laga egen tråd på dette når eg begynne på det. motor heist på plass
haraldsenracing Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 på tide med ein liten update her og fant eg ut:P er så og sei klar med den blå nå kun taktrekk igjen ,så skal den på eu og forstillingskontroll. hadde prøveskilter på den ein lørdag for eit par veker si og alt ser ut til å funger som det skal kjem kansje til å legga den til salgs for å prioritera m3`en bilder fra prøvetur rigga til M3`èn på verkstedet i helga for å begynne å demontera og sveisa resten av rusta på den før lakkering. Den skal på lakkering mandag veke 15 , så må henga i nå så den blir ferdig utøvebulk i panser rust under rute rust over rute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå