Gå til innhold

BMW E21 CAB


ww2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

For det ser mye bedre ut :D:D og da har du det rommet og legge kalesja i med luka over når kalesja ligger nede,orginalt lå den oppå "hattehylla" når den var nede (så ut som en gammel snekke :D) Og så ville jeg ha de eletriske siderutene fra e30 cab.En annen ting er jo at nå kan jeg også ha hardtopp til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, cabriolet blir aldri helt feil - og E21 er alltid riktig. :D

Hei,

For det ser mye bedre ut :D:D og da har du det rommet og legge kalesja i med luka over når kalesja ligger nede,orginalt lå den oppå "hattehylla" når den var nede (så ut som en gammel snekke :D)

Det er visstnok noen som liker gamle snekker også. :)

tu7ru1pa1ign7s0ih73t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det blir veldig bra det :D

Har foresten et komplett int til e21 det er 100% strøkent utenom førersete som er noe slitt.Kommer fra en 323i som jeg har bilen har en garantert kmstand på rett over 100000km

Noen som er int??Fargen er beige eller litt beige/lyse lyse grønn kan sende bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset :D:D ringte han i går,men han var usikker på om han skulle hugge bilen og usikker på priser får gi han litt tid.Skal uansett vente en måneds tid,får jeg ikke tak i får jeg kjøpe delene nye.Skal jeg kjøpe brukt kan jeg ikke betale for mye med tanke på at det går dagevis med og borre punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vet jo hvor mye arbeid det er å borre ut alle punktene.. Vi holdt jo på i evigheter med min, husker jeg... :-)

Kom med masse bilder underveis, dette liker jeg vettu... Godt å se cabben i sving igjen, var jo en stund jeg var redd du skulle selge den.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvoran går det med ditt cab prosjekt da Pedi?

Om du tror det eller ei, så kan jeg gi deg et hint om at tråden min kommer til å bli oppdatert fra jan/feb 2011... :wink:

Har vært mye på jobb i det siste, men har brukt de siste "friperiodene" mine til å utvide garasjen min, samt E28en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :) synes den caben har stått i vedskjulet litt for lenge nå! ;-)

Ja, etter at jeg fikk ny jobb og ny dame for litt over 4 år siden, mistet jeg hele lysta og tid til den...

Men nå har jeg fått blod på tann igjen, er bare mye på reis, og mye som skjer rundt meg - i tillegg til 5 unger osv... ;-)

Men nå har jeg nå gjort plass til E21'en i garasjen, og etter at en kompis av meg fikk inn E21 Alpinaen sin til meg - og i tillegg så ha ww2 her også begynt på sin... Så jeg tenker E21 og E28 hele tida, og gleder meg til å komme hjem for å begynne på e28en - for den står jo der E21en skal stå... :wink: Burde vel kanskje ha laget en prosjekt-tråd om den og, slik at jeg ikke bruker alle postene i denne tråden om mine biler... men men.. free bump er det iallefall...

Du kan glede deg til å se flere bilder på denne cab'en til ww2, den blir nok bra. Han har et pågangsmot og en energi som kan misunne de fleste.

Stå på Øyvind! (Gleder meg til vi skal stå sammen på treff i fremtida, med E21ene våre) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...