E.H.D Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Har bare prøvd F10 med 17" (standard understell uten edc) og 19" (m-sport understell). Synes den med 17" var som en båt og altfor myk, den med 19" var mye bedre, men fremdeles litt myk etter min smak. Men jeg er jo vant til 20" på kraftig senket e90. F11 med 20" er nok fullt brukbart her. Tror ikke det vil være så stor forskjell på 19" og 20", men skal du ha 20" så er det nok lurt å kjøpe kvalitet som tåler litt juling. 19" kan ble tøft det og, sjekk ut m-blå sin F11 viewtopic.php?f=6&t=212541&hilit=e90+e91+e92+e93&start=120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 GS bildeler selger Ac Schnitzer de. Fikk mine fra de i går eg. Og F11 MÅ ha minimum 20", aller helst 21". Nytter ikke å klage på veiene. Må bare være litt forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Noen som har nøyaktig lenge på de stengene som selges med hartgefjærene for å senke f11 bak? Tenkte eg skulle lage de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Noen som har prøvd å sette på M-sport fjærer på en F10/11 med EDC? Tenkte i stedenfor ASC eller Hartge sitt senkesett. Da blir jo bilen bare litt senket. Er for høy nå med EDC. Bak kan man jo lage stag som passer i lengden slik andre har gjort til ASC settet sitt, ref ArneR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Eg hadde jo M sport med EDC. Ganske høg slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hei Har bestilt Ac Schnitzer hos GS bildeler nå. Blir sikkert bra det med 356 felgene til BMW Men du Arne; så en plass at du skrev at du måtte programmere bak. Men i ein senere tråd skiftet du stag. Var det ingen programering da? Vurdere å la Bavaria gjøre jobben, og er usikker på om jeg må ha 2 stag, eller om de bare programmere slik GS bildeler sier de gjør. EDIT: Har det noe å si på garanti på EDC og hjuloppheng om man gjør ein slik jobb på merkeverksted, kontra andre verksteder eller privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Når man har M-Pakke med EDC så bortfaller vel M-sport senkingen? Stemmer ikke det? Men hvis man har stor nok motor (begynner på 535d) og tilvalget Adaptive Drive (SO2VA), som jeg ser du har, så får man både EDC og senk etter hva jeg har skjønt. Så EDC normal høyde, selv med M-pakke M-Pakke senker 15mm Adaptive Drive senker 10mm, uavhengig av M-pakke. Har jeg forstått alt rett da? Jobber 12t nattskift, så har prøvd å lese meg opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Planen var å programmere bak, men når jeg sjekket litt og såg hvor lett det så ut så lagde eg bare de selv. Pluss at jeg ville ikke vente på å få tid på verkstedet(2-3 uker venting). Greit å kunne justere de selv også uten å måtte inn å programmere den igjen. Å senke den bak kostet meg en halvtime og 129,- Skal du senke den selv må du bytte et stab på hver side. Tror ikke det går ut over garantien uten at eg kan garantere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hva med lyktene da? Mener jeg leste en plass at verkstedet programmerte/sjekket de etterpå. Kanskje fordi man normalt senker litt mer fremme enn bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Litt usikker på lyktene, men eg sjekket høyden foran og bak før og etter senk og eg senket den like mye foran og bak. Må kanskje justere litt når de framme har satt seg skikkelig. Men lyktene har vel fortsatt manuell justering slik som andre lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Ble vi noe klokere her? Min 535 har EDC, kan jeg senke den med disse : https://www.billige-senkesett.no/shop/ta-technix-senkefjaerer-bmw-5-serie-109543p.html Vil ha den lav og synes HR / ACS ikke er lave nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå