aottesen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Det er en 2007-mod, så den hadde vel EU-kontroll i tyskland i slutten av 2009, før den ble shippet til Norge. Intervallet blir derfor feil i forhold til norsk EU-kontroll, som blir 2 år etter import-dato. Er i allefall det jeg er blitt fortalt, at det er EU-indikasjon altså Oljeskift er uansett aldri dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Min er nemlig 06 og har aldri vært inne.. Men men Tar å bestiller en enkel service jeg da. Så får de slette de meldingene. Takk for god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Når er den produsert da? Min er produsert 12/2006. Du kan jo resette servicemeldingen selv, om serice EGENTLIG ikke er nødvendig. http://www.babybmw.net/forum/howtos/how ... cators.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Tror det er 12/2005 Når jeg tenker meg om er jeg jo ikke sikker om den har vært inne i tyskland. Men det står "ikke kontrollert" på vegvesen.no Er vel dumt å resette meldingen selv. Det er jo en grunn til at den lyser. Og det er vel fordi en service er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Generelt 110% enig i det, men akkurat i det tilfellet hvor jeg får den beskjeden HVER eneste gang jeg starter bilen neste vinter, så kommer jeg til å resette med glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Sist EU på min i Tyskland, var 12/2009 Det kan jo ikke være dette som krever service siden fristen ikke er gått ut ennå. Mener at de servicepunktene som må fikses er gule i displayet istedet for den vanlige oransje fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 EHD, dette er min bil. Jeg tok bare bilder av symbolene m/dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå