520Msport Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Vurderer denne spilleren til min E39. Så vil gjerne høre litt erfaringer hvis noen har fått prøvd den ei stund. Er det god lyd i denne? Sammenlignet med en god Alpine spiller feks. http://www.dhgate.com/wholesale-7-inch- ... 07af8.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 jeg har denne spilleren i min bil ( kjøpt i fra GS ) Lyden er merkbart bedre en orginal spilleren. Mulighetene er mange, jeg spiller mest musikk i fra telefonen min ( den støtter Blutooth audio ), og det ressulterer i at når jeg setter meg i bilen mens musikken starter, så kobler den over på bilen ( må huske og velge BT lydkilde på spilleren da selvfølgelig ) DVD, div-x, mpg4 osv går som en drøm via SD eller usb brikke, evt brent dvd. Radio delen er som en vanlig radio, stabil og fin Monteringen går på ca 30 minutter, det er da innlagt do-pause og litt banning ( ikke at det ble noe banning hos meg, heller en kopp kaffe ) Navi delen er TomTom, så den virker meget bra, på http://tomtom.nystul.no/forum/ så ligger det masse oppdateringer med fotoboksvarsel osv, så her er mulighetene mange. Beste PNP spillern jeg har montert og brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Begynner det å bli mange tråder om spillere til e39 her, men noen nsom vet om denne fungerer med iphone 4 via bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 OK, får vel ta meg en tur og spørre om å få prøve den på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 OK, får vel ta meg en tur og spørre om å få prøve den på GS Heisan.... Fikk du testet denne? er det noe å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 OK, får vel ta meg en tur og spørre om å få prøve den på GS Heisan.... Fikk du testet denne? er det noe å ha? Hei, tok ikke sjansen på Kina lyd Ble en Alpine 116i på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Har denne i min bil. Et haaaav av tilkoblinger osv. Ser meget bra ut og. Kan absolutt anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Har denne i min bil. Et haaaav av tilkoblinger osv. Ser meget bra ut og. Kan absolutt anbefales!! Lyden som er viktigst for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feifei Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 The picture looks good, but has been deleted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feifei Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 http://www.dhgate.com/touch-screen-special-car-player-gps-dvb-t/p-ff8080812bf288be012c06bf6da87b1a.html How about this one? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 OK, får vel ta meg en tur og spørre om å få prøve den på GS Heisan.... Fikk du testet denne? er det noe å ha? Hei, tok ikke sjansen på Kina lyd Ble en Alpine 116i på meg E det bedre med japan lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 http://www.dhgate.com/touch-screen-special-car-player-gps-dvb-t/p-ff8080812bf288be012c06bf6da87b1a.htmlHow about this one? Hello there Chinaman, The Dynavin is prefered over the Hualigan, at least among the most of the users at bimmers.no Also i'm not sure if you are allowed to advertise in this forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå