CEJ Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Abs og antispinn lampa lyser konstant, speedometer virker, cruisecontroll virker, så da kan jeg vel utelukke at venstre abs sensor bak er gåen.. ? alt virker bortsett fra abs/antispinn.. Har de øvrige sensorene egne "oppgaver" ? Får ikke diagnose verktøyet til å virke, så vurderer å gamble på hvilken det er Tenkte f.eks starte med høyre foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Bytt heller abs pumpa der sitter også hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Abs og antispinn lampa lyser konstant, speedometer virker, cruisecontroll virker,så da kan jeg vel utelukke at venstre abs sensor bak er gåen.. ? alt virker bortsett fra abs/antispinn.. Har de øvrige sensorene egne "oppgaver" ? Får ikke diagnose verktøyet til å virke, så vurderer å gamble på hvilken det er Tenkte f.eks starte med høyre foran. eg hadde ikkje noe problem med speedo og cruisekontroll sjøl om det var venstre abs sensor som var gåen, det kjappaste og enklaste er nok å trille ned på eit verksted å ta diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 glemte å skrive at girkassa går i nødmodus og.. har koblet ut abs`en i motorrommet, da går kassa som normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Det er vel høyre sensor som tar å registerer farten og venstre som styrer girkassen, eller er jeg helt på jordet. Mener dette skal stå forklart i WDS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 tatt diagnose, den viste abs sensor høyre foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Se så enkelt det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 ja, men jeg hadde jeg gambla og bare bytta høyre foran som jeg tenkte, så hadde jeg sluppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Jojo, men enn om det hadde vært feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 ja da hadde jeg svidd av mange tusen på mange abs sensorer hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Venter på abs sensor foran(har bestilt) bytta dekk idag, og tenkte å titte litt på sensoren. Sensoren på høyre siden foran ble byttet for 1år siden fant jeg ut da jeg så i kvitteringene, og den så ganske ny ut.. rengjorde den og rengjorde inni etc. men ingen forskjell... sitter igjen med 2spørsmål, 1) Er abs sensorene veldig dårlige?! hehe 2) kan det være at når jeg tok diagnose nå sist, så viste den forrige feil? f.eks at verkstedet som tok det sist ikke har slettet feilkoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Venter på abs sensor foran(har bestilt) bytta dekk idag, og tenkte å titte litt på sensoren.Sensoren på høyre siden foran ble byttet for 1år siden fant jeg ut da jeg så i kvitteringene, og den så ganske ny ut.. rengjorde den og rengjorde inni etc. men ingen forskjell... sitter igjen med 2spørsmål, 1) Er abs sensorene veldig dårlige?! hehe 2) kan det være at når jeg tok diagnose nå sist, så viste den forrige feil? f.eks at verkstedet som tok det sist ikke har slettet feilkoden? Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 etter ein diagnose så er det vanlig å slette alle feilkoder så det er nok ikkje ein gammal kode. er vel ikkje alt av uorg deler som varer like lenge som org utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 De kan jo ha latt være å slette feilkodene, det er ingen automatikk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå