BMWE39turbo Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Sikkert blitt spurt om før, men er det noken som veit om enderør til diesel? er så drittlei av den stussen som er der nå, skulle gjerne hatt 2 enderør istede, uten å måtte kjøpe effektanlegg.. Har allerede prøvd med et par enderør, prøvd å tilpassa dei men vil ikkje passe så det blir fint, har også søkt men finner ingenting, siste håp er om det er noken her som veit om enderør eller tips til noke som kan gjerast? Er snakk om E39 520d. Setter stor pris på hjelp til dette .
Otis Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 AC schnitzer har enderør til 520d. Det er GS som selger dem, kosta mange penger. Rundt 4000,- mener jeg.
BMWE39turbo Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 4000 for et enderør er vel i det meste laget for min del, da hadde nok valget gått for effektpotte til noken tusen kroner ekstra Men ser vel igrunn ut som det er en dead-end.. dritt at bmw skulle lage stussane so idiotiske..
Otis Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Jeg skrev litt feil. Det er fra midten av bilen og resten av veien bak de selger for ca 4000,-
Litjhaug Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Her er 2 bilder av mitt diesel enderør... 4" 45 graders bend.... kostet meg 300 kr.
Otis Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Ja, jeg huser forsåvidt bilen din. Du hadde jo sekser, så det var litt annerledes eksoslyd da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå