Gå til innhold

Min BMW 2002 1972 - Summer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Ute på en luftetur i dag også! Alt fungerte prikkfritt. Ble en bitteliten vask på Statoil for å få av noen lumske flekker fra garasjetaket. De forsvant, men ble erstattet av tørkede vanndråper ettersom jeg ikke hadde noe å tørke bilen med etterpå.

8djlqgij9zktg2hflnur.jpg

Gleder meg til det blir 10 grader varmere! Nå er det bare 4 her, og det er litt kaldt å kose bil i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var digg! :) Men jeg har fått en miniatyr flekk med antydning til lakkrust i vinter!!! Sikkert fordi det har vært fuktig i garasjen... Meget kjipt, men det er ikke noe som synes godt akkurat... Foreløbig har jeg bare på owatrol så det ikke utvikler seg noe mer. Slik kan det bli med restaurerte biler som har sett slik ut:

251754_10150625710830183_772360182_18822262_2376064_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nettopp det som er problemet. Er bilen "syk" blir jeg deppa. Skal forhøre meg litt om det er noe vits å gjøre noe med dette. Evnt ta av dørtrekk og kjøre på fra innsiden! Og er det noe jeg virkelig HATER er det rust! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Er som det blir sagt her at en sånn bil blir en del av en selv :wink:

Synd med rust da, men er sånn med gamle biler som det har vært rust på. Det er helt umulig å stoppe rusta helt, man kan bare forsinke prosessen. Men rusta vil på et eller anna tidspunkt komme tilbake. Men er det på døra kan du jo få lakkert bare det feltet som flekken er på da og om lakkerern er flink vil ingen se den forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...