wicky124 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 skjønner ikke at det går an å bruke bilen så lite...hadde jeg hatt ett klenodie hadde jeg brukt den konstant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Bilen blir brukt mer og oftere mot sommeren på flere treff og/eller cruising. Det er jo ikke lov å bruke en bil med veteranforsikring som bruksbil heller, vettu ! Bruker henda jeg Jordfræsar. Men det eneste jeg har gjort med den foreløbig er jo å vaske da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Hvem sjekker om du bruker veteranbilen din som bruksbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Det blir vel sjelden noe problem før bilen er med i en ulykke, kan jeg tenke meg. Er jo egentlig maksbegrensning på 400 mil i året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Herlig! fine bilder av rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Gikk ganske fort fra jeg klaget på lite bilder til du fikk lagt ut, fortsett sånn! Bilen ser da ganske bra ut den, er kjekt at den ikke blir brukt som hverdagsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Har faktisk ikke sett tråden her før nå Ille! Men flott bil, gleder meg til å se den på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Gleder meg til lørdag, blir nok mye pent å se på der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jepp, vi to er der jo. Husk å barbere deg og fikse håret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Så klart, satser på å vinne prisen for fineste sjåfør ! Velkommen til 1972! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Neste helg det er treff på Valle Hovin? Kanskje jeg skal ta meg en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Ja. Det begynner kl 11 etter hva jeg har lest. Hadde vært fint med flere veronarøde biler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Pen bil 316 ! Får kikke litt på den på lørdag da, ser rimelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Strøken er et begrep jeg ikke vil bruke, da alle biler har feil eller mangler. Men det er en pen bil! Blir spennende å møte flere av dere i real, er bare å slå av en prat om jeg befinner meg i nærheten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg, Fredrik og Kenneth skal gripe tak i deg Tror jeg stod og pratet med deg sammen med Håvard og Anders på Våler en gang btw. Snart klar for treff jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå