///MoePower Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratulerer, bilen ser meget flott ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratulerer! Ser utrolig strøken, pen og gjennomført ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Nyydelig bil! Det eneste litt kjedelig med helt strøkne klassikere er at du ikke kan gjøre dumme men morsomme modifikasjoner på de, som du kunne gjort om bilen ikke var fullt så strøken. Hvis du blir rastløs anbefaler jeg å kjøpe inn tidsriktig utstyr (felger, takgrind, interiørutstyr) som du kan pusse opp og dermed ha noe så du kan bytte look på bilen uten å ødelegge noe av originaliteten. Du virker som en vettug fyr, så denne har nok havnet i trygge hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 bare å handle inn en s14 å sette i nå gratulerer med fin 02! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Kjempeflott bil.Men hvorfor betale nesten 100 lapper for en bil som kun kan luftes innimellom alle dagene det er drittvær? For ikke å snakke om alle vintermånedene vi har her i landet... Jeg hadde heller soleklart gått for en fin helårsbil. Men det er nå bare meg... Men bilen så kanonflott ut den 100 000 er da vel ikke en dritt egentlig i forhold til det du tar opp? Folk har da biler stående til godt over 1 mill som ALDRI blir brukt Flere her på forumet som har søndagsbiler til 500 000+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 T.H.O jeg har allerede en Mini Cooper S, det er en fin helårsbil. Vel, egentlig egentlig ikke særlig mye til vinterbil men. Dette er like mye en investering, som en bil. Kommer sansynligvis aldri til å kvitte meg med den, da den bare vil stige og stige. Gjør meg ingenting at den står og godgjør seg i vinterhalvåret. Barock Det kommer ikke til å bli noe problem. Bilen får kanskje ekstralys, ut over det vil jeg være veldig forsiktig med modifiseringer. Mine to små! Oh, gamlebilen er med på bildet av Mini`n ^^ Savner den nå på vinterføret. Hmf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 100 000 er da vel ikke en dritt egentlig i forhold til det du tar opp? Folk har da biler stående til godt over 1 mill som ALDRI blir brukt Flere her på forumet som har søndagsbiler til 500 000+ Helt enig. I tillegg, når du har en "søndagsbil", så får du et helt annet forhold til den. Gleden ved å bruke bilen hadde ikke blitt på langt nær like stor hvis det var en bil i daglig bruk. Da faller sjarmen ved å kjøre den omtrent helt bort og det blir nesten som å kjøre en hvilken-som-helst bil. Denne bilen er jo også et smartere kjøp sammenlignet med å kjøpe en E36 til 100k som bare taper seg i verdi. Feil fokus, men jeg bare nevner det ettersom det ble snakk om uvettig bruk av så mye penger på en "garasjebil". Grattis, Mads! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Og hvem kjører 16 000 i året med ett samlerobjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Ikke jeg i hvertfall. Har vel 4000 i kjørelengde på 02'n, så vi får satse på at det holder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Kan fort bli noen km om du skal på flere av treffene Får holde deg til de treffene med knall fint vær, så blir det ikke like mye kjøring. Som sagt før, så har du fått deg en nydelig bil Gleder meg til å se denne til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Nydelig 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 interiørbilder? kommer det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Tok ingen interiørbilder før jeg parkerte bilen. Tok et bilde med kamera mitt da jeg hentet bilen, før det tok kvelden. Som dere kan se, så er fargen litt vanskelig å forstå seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 RÅÅÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 RÅÅÅ bil Takk for det. Kommer mange bilder av denne til sommeren, i forskjellige sammenhenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå