Andros Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Meget fin 02 du har der Mads.. Creeds for flott oppussing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 RÅÅÅ bil Takk for det. Kommer mange bilder av denne til sommeren, i forskjellige sammenhenger! Vi må møtes med bilene en dag da, Madsern. Prøve å få til noen ok bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Det må vi! Jeg har nå brukt 2 og en halv formue på fotoutstyr så ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Det må vi! Jeg har nå brukt 2 og en halv formue på fotoutstyr så ! Jeg og vil være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Selvfølgelig, Michael! Alle flotte biler skal få være med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Min blir ikke flott uten elektriske vinduer, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Det må vi! Jeg har nå brukt 2 og en halv formue på fotoutstyr så ! Haha. Gull! Og jeg har kjøpt en "bli-jævlig-flink-til-å-ta-bilder" bok. Jeg og vil være med.. Seff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hehe, det ordner seg. Du har jo takluke i hvertfall (!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg har hverken elektriske vinduer eller takluke. Spare vekt, vetu Nok OT fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Nydelig bil, gammel BMW er tingen! Passer støtfangere fra 2002 overens med 1800? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Uten at jeg kan svare sikkert så tror jeg 1800 er breiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Meget pen 02 du har! Planer om litt mer "guff" under panseret, er det diffbrems på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Meget pen 02 du har! Planer om litt mer "guff" under panseret, er det diffbrems på den? Det blir kanskje forgasserbytte til våren/sommeren, men utover det forblir den original. Er ikke diffbrems (så vidt jeg vet, vel og merke) Har kjørt bilen 1 km før jeg satte den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Trenger vel kanskje ingen diffbrems på en slik bil heller Dale Er ikke akkurat noen burnebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Jeg har en e46 cab i nesten orginal stand,bare nesten.Kun felger,understell og byttet cd spiller.Gått 90000 km,og er en 2000 mod,jeg er 2 eier.Bilen har aldri sett snø eller regn noen gang,så nei har ikke vinterdekk engang.Helt strøken bil.Bruker den aldri,bare litt på sommern.Men utenom det står den i oppvarmet garasje hjemme..Men thats it..Bladde opp endel penger for den..Og han har en klassiker i garasjen,skjønner godt at han ikke har lyst til å ta den ut.Fordi den bilen er jævlig fin,føler jeg har også har lyst på en sånn nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå