Tzunami Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Dette er vel den ultimate komboen for å få en e36 rålekker, coupe, rød, m-plast, den spoilern du har, og svarte lister og svarte nyrer! (synes du skal beholde den svart) Grattis med sweet ride!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Oy, tusen takk daniel ;D Det setter jeg stor pris på Takk Tzunami. Skal ta vare på denne bilen i mange år fremover Møt meg på bmwtreff dere, så kan vi ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Skikkelig lekker denne coupen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Denne som gikk i hamar området? vanlig vis skeptisk til grill med andre farger, men det du har gjort falt i smak. nydelig bil og farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Hei sann, takk for komplemanget Å ja, denne bilen har jeg kjørt i hamar. Jeg er i gjøvik nesten andvær helg Denne er min første bil, og jeg trur ikke at jeg tør å selge den noen sinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei sann, takk for komplemanget Å ja, denne bilen har jeg kjørt i hamar. Jeg er i gjøvik nesten andvær helg Denne er min første bil, og jeg trur ikke at jeg tør å selge den noen sinne Kansje det er denne jeg har møtt i gjøvik da. mener jeg har møtt en rød coupe nedi her ett par turer i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Wow! Er ikke så glad i e36 .. alt for mange av de, og 95% er stygge. MEN ... denne var rå! Gratulerer! Pass godt på smykket. 95% av de du ser her inne ser jo nokså likedan ut også da litt variasjon med felger/vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Dæven, denne var lik min! Nydelig coupe det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 hehe, takk ZhilleN Ja din var ganske lik min ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Yey, skal til ski på fredag å kjøpe halv complett e36 coupe m3 svart skinn interiør Så neste på ønske lista er svarte m3 vader forseter og dør pannel ;D Det blir vel å bytte til svart gulv i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 bilen var sykt fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Fant kameraet mitt Fant ett bra bilde NY POLERT OG VASKET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 blir bra detta da syns du har gjort en god jobb til nå, med å få ordna på jalla tinga pån. men skal se om je finner noen bilder fra da jeg kjøpten så du kan se. da var den ganske mye mere jalla. for og si det sånn så har jeg angra i etter tid på at jeg solgte den. savna den faktisk ganske mye, så du må si i fra vis du skal selge den noen gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Veldig pent.Mest negative med en så pen bil er dug i blinklysene i front,en sånn bil fortjenner kun det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå